Trebuie sa umblam la organigrama/stat de functii, cf. oug 63/2010 si dorim ca unele birouri sa devina compartimente cu maxim 2 FP.
In ce legislatie prevede structura unui compartiment. Oare compartimentul este birou / serviciu.??
Exista o nota in subsolul art. 112 din Legea nr. 188/1999, nota care face trimitere la art. XVI din Legea nr. 161/2003: La aprobarea structurii organizatorice a autorităţilor şi instituţiilor publice din administraţia publică centrală şi locală vor fi respectate prevederile art. 112 alin. (1), precum şi prevederile art. XVI din Legea nr. 161/2003, respectiv:
a) pentru constituirea unui birou este necesar un număr de minimum 5 posturi de execuţie;
b) pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 7 posturi de execuţie;
c) pentru constituirea unei direcţii este necesar un număr de minimum 15 posturi de execuţie;
d) pentru constituirea unei direcţii generale este necesar un număr de minimum 25 de posturi de execuţie.
Asta stiam, dar vroiam sa vad daca se pot reduce birouri si sa se infiinteze compartimente...? Sunt pareri impartite..cum ca nu da avizul ANFP-ul pentru compartimente(max 5 posturi) si ca ar exista o prevedere legala?!
Se pot desfiinta servicii si se pot infiinta compartimente, cu atat mai mult birouri! Compartimentul are maxim 3 posturi. Voi cauta maine prevederea legala si o voi posta.
si daca se vor desfiinta servicii, atunci cu sefii de serviciu ce se vor intampla? isi vor pierde functia? sau vor fi repartizati ca sefi de birouri sau sefi de compartimente?
Alte discuții în legătură
Sef birou
navi
lucrez intr-o institutie publica locala, la financiar pot fi sef birou? mentionez ca in organigrama figureaza 5 posturi + 1 post, dar sunt ocupate numai 4 ... (vezi toată discuția)