avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 315 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Cine semneaza actele dupa disponibilizari?
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Cine semneaza actele dupa disponibilizari?

Am o dilema.Pana acum actele /cererile/adresele,de la Serviciile de Evidenta a Persoanelor erau semnate de seful serviciului.In urma reorganizarii conform OUG 63/2010,ramanand doar 4 persoane,serviciul s-a desfiintat,devenind un compartiment,deci automat si postul de sef a fost eliminat.Legal am inteles ca acesta atributie ii revine de drept secretarului de care apartinem in organigrama.D.l secretar va putea sa delege ,sa imputerniceasca, printr-o dispozitie ca semnarea acestor acte sa se faca de unul din lucratori?Ar fi legal?Tinand cont de faptul ca acest functionar nu mai incaseaza spor de conducere el poate refuza acest lucru?
Cel mai recent răspuns: cristina 33 , utilizator 12:47, 16 Iulie 2010
Conducatorul institutiei poate sa treaca aceste atributii altui salariat prin modificarea fisei postului, in functie de regulamentul de organizare si functionare a institutiei.Sigur va semna o dispozitie cu privire la acest lucru.
Daca va fi data prin dispozitie ca sarcina de serviciu nu o puteti refuza .
Multumesc mult !Deci, inca o sarcina in plus nerenumerata, ca multe altele.
Pe criza asta? E bine si asa!
Succes.
La 8 mil/luna dupa 21 de ani de lucru ,nu prea ma mai coafeaza,dar asta e!#-o
Asa suna art 9 alin. 4 din OG 84/2001
"ART. 9
(4) Activitatea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor
este coordonata de secretarul general al judetului si al municipiului
Bucuresti, respectiv de secretarul municipiului, sectorului municipiului
Bucuresti, orasului si comunei.
Dar vine Legea nr. 243/2009 care ce spune?
Art. II. — Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 544 din 1 septembrie 2001, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:

6. La articolul 9, alineatul (4) se abroga.
Care mai e treaba secretarului?
In plus cererile de emitere CI sunt avizate se seful serviciului sau de catre persoana desemnata de acesta...
Ultima modificare: Joi, 15 Iulie 2010
ContSters61818, utilizator

Alte discuții în legătură

Decedat viu ? sagitt sagitt Matusa mea a decedat in 2007 (asa declara vecinii), am cautat la biroul de stare civila S4 in dosarele din 2004 pana in2008 si nu am gasit Certificatul de ... (vezi toată discuția)
Organigrama si statul de functii - administratie publica mihaita10 mihaita10 Buna ziua, 1) Am fost functionar public, incadrat inspector la biroul resurse umane, mi- am dat demisia din functionar public, am dat concurs pe un post ... (vezi toată discuția)
Oug nr. 63/2010 privind restructurarile la nivel local alexandru andra alexandru andra S-a publicat in MO nr.450/02.07.2010.. La institutie infiintata prin HCLSector... cum , cati ramanem..... Poate ordonatorul principal de credite sa propuna ... (vezi toată discuția)