Tocmai am vorbit cu un avocat care mi-a spus ca de 2 saptamani a intrat in vigoare o ordonanta care spuna ca la infiintare unei companii contractul de chirie a sediului social trebuie inregistrat la Administratie si ca declaratia data de proprietarul la inchiriere, prin care declara ca acel spatiu nu se suprapune cu sediul unei altei societati, trebuie legalizata la notar.
Am vorbit si cu proprietarul de la care am inchiriat spatiul pentru noul sediu social si acesta a afirmat ca nu este adevarat.
Vreau sa stiu daca este adevarat ce am aflat despre ordonata si daca da, va rog sa-mi spuneti care este aceasta.
Va multumesc.
Chiar daca nu ar fi asa cum va spune avocatul, aceasta inregistrare la fereste in mai mare masura declararea unui sediu principal fictiv.
Cu alte cuvinte, daca as fi in postura de a da acea incheiere de infiintarea v-as cere aceasta inregistrare a contractului de inchiriere la fisc.
Da, avocatul are dreptate. Mi mi-a intarziat infiintarea societatii cu 2 saptamani pt ca cei de la adm finaciara habar n-aveau si nu aparusera nici normele.
Daca mergeti acum la adm financiara s-au mai lamurit.
Incredibil cum pierdem bani datorita ordonantelor date pe sub masa.
Sediu social firma
brezel
va rog sa-mi spuneti daca s-a reziliat contractul de inchiriere la finante iar la ONRC se va depune etapa I lichidare voluntara peste o saptamana la o firma ... (vezi toată discuția)