avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 436 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... restituire produse in magazine cash ans carry
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

restituire produse in magazine cash ans carry

Buna ziua ,

va rog sa ma ajutati si pe mine si sa-mi spuneti daca este corect cum se procedeaza ... am fost inrt-un mare magazin la cumparaturi si am platit tot ce-am cumparat cu tichete de masa si pentru ca am luat mai mult decat mi-am planificat am platit marfa, ca sa nu o las la casa ,m-am dus la casa info ca sa fac retur , dar aici ce sa vezi ... nu mi-au luat produsele retur pentru faptul ca erau toate platite cu tichete de masa . va rog sa ma ajutati si pe mine si daca puteti sa imi dati si o lege referitoare la faptul ca pot sa faca un astfel de abuz , dupa parerea mea, . ok am inteles ca nu se pot emite facturi in situatia in care produsele sunt achitate cu bonuri de masa pentru persoane juridice dar ce au cu returul produselor , nu reprezentam o persoana juridica nu inteleg de nu mi-au luat produsele retur si mi-au dat banii .
va multumesc .

Cel mai recent răspuns: EasyMouse , utilizator 12:29, 16 August 2010
Au dreptate. Ei va banuiesc ca de fapt nu ati vrut decat sa transformati tichetele de masa in numerar.
Aveti dreptate in cazul acesta.... insa cazul meu este altul.... am cumparat un produs, care avea o eticheta cu pret gresit pe raft si dupa ce am primit bonul si am vazut ca pretul era de 3 ori mai mare, am vrut sa-l anulez. Mi-au spus ca asa ceva nu se poate. Stiu ca exista o lege care permite consumatorului returnuarea produselor in 24 ore sau 48, ceva de genul, insa nu mai stiu care. Daca stie cineva nr legii sau oug, va rog spuneti-mi.
RECUNOSCATOARE! ( p.s. : acum sunt foarte nervoasa si nu mai pot cauta singura pe net reglementarile respective )
:help:
Iulian Manea a scris:

Au dreptate. Ei va banuiesc ca de fapt nu ati vrut decat sa transformati tichetele de masa in numerar.

In acest caz, este la fel de urat. Iar solutia era la fel de simpla: ii inapoiau bonurile corespunzatoare! Sau ii ofereau ocazia sa schimbe produsul sau sa aleaga produse pana la completarea valorii incasate (cash sau bonuri).
Pe logica raspunsului de mai sus, in contextul din topic, pot sa trag o concluzie uluitoare: daca facturau un produs de 10 ori mai scump si observam DUPA, atunci ei raman cu banii (in fond, dincolo de cateva restrictii de manipulare) si bonurile sunt bani.
Ultima modificare: Marți, 27 Iulie 2010
emoldoveanu, utilizator
orice inregistrare pe bonul de casa se poate anula, nu va obliga nimeni sa platiti un produs cu atat mai mult cu cat avea pretul gresit la raft.
Nu exista nici o lege care sa reglementeze acel termen de 24/48 ore. Practica asta tine de vointa comerciantului...unii respectand acest termen in care consumatorul se poate "razgandi".
Referitor la neconcordanta intre pretul afisat si cel practicat la casa, am auzit despre foarte multe amenzi date de protectia consumatorilor din acest motiv.

Alte discuții în legătură

Bunuri primite gratuit de la furnizori gogel53 gogel53 Buna ziua. De la un furnizor de piese auto primim in baza avizelor de insotire marfa si proceselor verbale de predare primire, in cadrul unor campanii de ... (vezi toată discuția)
Produse puse gresit la raft Cadexium Cadexium Buna, ieri am cumparat un calculator de buzunar științific, la pret era trecut 52,90 lei la casa am achitat 119,90. Cand am reclamat acest fapt am fost rugat ... (vezi toată discuția)
Stoc lidiao lidiao Buna, livrez marfa la un supermarket, acesta imi face retur de marfa la pretul de vanzare. In stoc cum pot sa inregistrez marfa. sau mai exact cand fac ... (vezi toată discuția)