avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 667 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Numirea in functia de grefier
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Numirea in functia de grefier

Buna! Am si eu cateva nelamuriri si cred ca este singurul loc unde pot afla ce ma intereseaza. Asadar, in urma cu foarte putin timp am promovat un concurs de ocupare a posturilor vacante de grefier si acum astept sa ma prezint la noul loc de munca.:D As vrea sa stiu cum se procedeaza mai departe, in sensul ca ma va repartiza conducerea instantei la sectia pe care o aleg ei sau am eu dreptul de a-mi exprima optiunea? Mentionez ca sunt studenta la drept si ca la un moment dat as dori sa incerc la INM, tocmai de aceea ma intereseaza in mod deosebit sectia la care voi fi repartizata. Astept raspunsuri, multumesc!
Cel mai recent răspuns: ES24 , utilizator 16:16, 22 Iulie 2010
Veti fi repartizata la instanta pentru a carui post vacant v-ati inscris la concurs. Urmeaza ca prin decizia Curtii de Apel sa vi se faca numirea. Poate sa mai dureze ceva timp.. dar cu siguranta pana la sfarsitul vacantei judecatoresti veti incepe, pentru ca nu este asa de aglomerat rolul instantei si va veti acomoda mai usor, decat dupa 1 septembrie, cand va fi mai greu, ca va fi mai mult de lucru.

Daca ati participat la concursul pentru ocuparea posturilor de grefier, altul decat cel organizat de o instanta cu posturi vacante, puteti fi repartizata oriunde ...dar cred ca dintre 2 sau 3 instante puteti sa alegeti care va fi mai aproape. Asta nu exclude imprejurarea repartizarii in al judet
Ultima modificare: Duminică, 18 Iulie 2010
ContSters122901, utilizator
Ar trebui sa ocupati postul pentru care ati optat in cererea de inscriere la concurs ... presupun ca ati completat o astfel de cerere pe care ati depus-o impreuna cu dosarul de inscriere.