avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 292 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pot fi dat afara?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pot fi dat afara?

Datorita faptului ca am intrat in conflict cu seful direct datorita faptului ca acesta nu a vrut sa respecte legea si sa imi acorde o fractie de cel putin 15 zile de concediu, am fost amenintat ca voi fi dat afara. Mentionez ca lucrez ca agent vanzari de 3 ani la aceasta firma si am fost considerat mult timp cel mai bun agent la nivel national. E adevarat ca in fiecare luna imi creste targetul de vanzari astfel incat sa nu il pot realiza 100%(caz in care as primi un bonue consistent). Intrebarea mea este daca pot fi demis daca nu imi realizez target-ul intr-o anumita luna tinand cont ca nu am absente nemotivate sau abateri disciplinare si ca acest target a tot crescut de fiecare data cand il realizam 100%? Mentionez ca de o restructurare a postului nici nu poate fi vorba atata timp cat in momentul de fata nu sunt oameni deajuns astfel incat acopar un tritoriu mai mare decat cel pe care il acopeream in momentul angajarii.
Si mai am o intrebare. In contractul individual de munca scrie ca trebuie sa muncesc 8 ore pe zi sau 40 pe saptamana. Nu se intampla asa. Dimpotriva muncesc in jur de 11 ore pe zi inclusiv sambata. Pe fluturas apar doar 8 ore pe zi respectiv 40 ore saptamanal. Pot dovedi prin intermediul foii de parcurs ca muncesc si sambata si ,daca nu se razgandesc, cu martori colegii mei ca muncim mai mult de 8 ore zilnic. Daca as refuza sa muncesc sambata si mai mult de cele 8 ore pe zi ar putea sa imi desfaca contractul de munca? Si daca da este deajuns copiile foilor de parcurs ptr a dovedi ca am muncit mai mult decat spune contractul ptr ai putea actiona in instanta?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: titiana , utilizator 16:57, 19 Iulie 2010