Buna ziua!
Desi consumatorii de energie electrica au fost aceeiasi, in una din lunile trecute factura de la Electrica a fost cu o valoare de peste 10 ori mai mare decat in mod normal. Trebuie sa fac o contestatie la ei si nu prea stiu cum sa o formulez ca sa fie relevanta. VA MULTUMESC! Astept raspunsurile voastre cat mai urgent!
In contestatiea catre "Electrica" scrii exact ceea ce ai zis: "Desi consumatorii de energie electrica au fost aceeiasi factura de la Electrica a fost cu o valoare de peste 10 ori mai mare decat in mod normal."
Cu siguranta e o eroare care se va remedia simplu.
Bafta
Tu parca intrebai cum sa formulezi contestatia asupra facturii pe care sa o adresezi furnizorului de energie electrica. Cum de au verificat contorul fara sesizarea ta?
Eu speram ca a fost vorba de o eroare in acte, ma gandeam ca cineva a scris gresit indexul, dar se pare ca problema ta e mai urata.
Din cate stiu Electrica are obligatia schimbarii contoarelor la 10 ani .
Mie ,dupa ce schimbasem contorul vechi (avea 9 ani )pt. ca imi veneau facturi tot mai mari si astfel dupa calculele mele am remediat situatia ...au venit la 2 luni mi l-au schimbat iarasi fara acordul meu (aveau acces la el ) spunand ca asa e programat sa le schimbe ...la 10 ani.Dupa "manevra" asta insa facturile mele iar au luat-o razna...cam cu 15 % peste normal .Tineam o evidenta a consumului pe zile si brusc media zilnica s-a marit la aceiasi consumatori casnici.Raspunsul lor a fost:"aveti pierderi de curent in pereti !" Singura "portita" pe care am gasit-o pana acum in contractul lor ar fi pe problema celor 220 V care nu prea is atinsi ...sa masoare tensiunea care nu e oricum cat prevede contractul si sa cer diminuarea facturii ...
Niciodata contuarele electrica nu au nimic chiar daca dupa schimbarea lor situatia se imbuntateste brusc.
La proces incearca sa ceri o noua expertiza a lui, dar poti sa o ceri direct la ei si acum.........nu cum ca ai castiga ceva dar sa se vada interesul.