Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am contract din 2004,in 06.07.2010, am facut telefonic o prelungire pe un an a contractului, cu mai multe minute nationale,initial am vrut sa renunt la abonament si sa-mi pastrez nr.pe cartela,dar operatorul [EDITAT] ma intrebat ,,de ce",si mi-a o noua oferta,pe care am acceptat-o initial apoi dupa cateva zile ma-m informat mai bine,afland ca pot rezilia contractul in termen de 10 zile din urmatoarele motive: - nu am fost informat despre conditile de reziliere in acest termen,motivand ca nu a fost intrebata. - nu am fost informat de reportarea minutelor nationale.- am luat legatura la *222:(relatii clienti ),acelasi motiv.Am cerut rezilierea contractului :(telefonic,nu am semnat nimic scris:) , am primit raspuns ca nu pot rezilia fara daune interese:(taxa de reziliere-) ,deoarece am folosit minute din noul:((abonament:):-/rog raspuns.
Cristi,Sibiu adresa email:cristian.petrescu72yahoo.com