Cititi cu atentie ce reprezinta plata pentru lunile ramase. E foarte probabil sa nu fie taxa de reziliere, ci despagubire pentru incetarea inainte de termen, iar in acest caz le veti avea de platit. Taxa de reziliere este de regula o suma fixa, la care se adauga "despagubirea" constand in plata aferenta lunilor ramase.
PS: Va rog sa respectati regulamentul de postare si sa nu identificati persoane fizice sau juridice.
In contractele de prestari servicii de internet si telefonie fixa de la *** se specifica o taxa fixa de 100 euro in caz de reziliere din orice motiv, facuta inainte de expirarea termenului. Care este solutia in acest caz?
La art 5.5 din contractul lor scrie ca :"" in cazul incetarii contractului din orice motiv( reziliere , denuntare unilaterala, anulare etc) precum si in caz de frauda etc...abonatul datoreaza in mod neconditionat urmatoarele sume:: a) daca NU restituie in termen de 2 zile bunurile primite in custodie ( in cazul meu un telefon fix), abonatul se obliga sa plateasca o taxa de 10 euro--contravaloarea telefonului.""
Daca eu sunt de acord sa returnez aparatul in starea in care mi-a fost dat, pot rezilia contractul inainte de termen fara plata acelei taxe fixe de 100 euro? Contractul a fost incheiat in dec 2008 si s-a beneficiat de 1 luna de gratuitate. Au trecut mai mult de 15 luni( au trecut 17 luni!) deci acea gratuitate a fost " acoperita " prin scurgerea perioadei initiale--15 luni. Insa acum , la " reinnoirea automata", practicata de aceasta firma, nu mi-a fost acordata vreo gratuitate si nici vreo oferta promotionala .
Eu cred ca pot face o notificare catre prestatorul de servicii si cere rezilierea contractului cu returnarea aparatului de telefonie fixa pe care mi l-au dat, fara sa mai platesc acei 100 euro, conform noii legi 161.
alte pareri? solutii?.....