avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 367 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... profesii libere
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

profesii libere

buna.as dori sa stiu daca activitatea pe care o desfasor se incadreaza in categoria profesii libere sau[liberale]si anume cod caen5630,venituri comerciale pe baza declaratiei 200.lucrez ca intreprindere individuala si pe langa acestea am absolvit cursul de lucrator comercial.nelamurirea mea provine din declaratiile si deciziile de impunere unde cei de la finante ma introduc in 2categorii si anume[venituri comerciale si profesii libere]dar platesc un singur impozit pe un singur venit din activitatea pe care o desfasor si anume[baruri si alte unitati de servire a bauturilor alcoolice si nealcoolice]aceasta activitate intra in categoria "profeii libere"????????????????????????#-o
Cel mai recent răspuns: Alexandru Suteu , Consultant fiscal 07:01, 28 Iulie 2010
NU.
Nu practicati o profesie liberala.
Profesie liberală desemnează o ocupaţie intelectuală, exercitată de o persoană pe cont propriu (liber-profesionist) care face parte, în mod obligatoriu, dintr-un ordin profesional.
Ex. arhitect, avocat, notar, executor judecatoresc, profesionist insolventa, expert contabil, auditor financiar, expert tehnic, evaluator, farmacist, medic, scriitor, etc.
Ultima modificare: Miercuri, 28 Iulie 2010
legalmgm, utilizator
O lamurire a "nedumeririi " dvs. va este data de OUG 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, care prevede:

CAPITOLUL I: Dispoziţii generale
Art. 1