Care sunt paşii ce trebuie urmaţi in cazul schimbarii organigramei si cum trebuie procedat pentru personalul disponibilizat-funcţionari publici?
va multumesc anticipat
1) notă de fundamentare, proiect de hotarare cu stat de functii și organigrama finala trimis la ANFP pentru avizare.
2) după avizare se aprobă in consiliul local facând referire la avizul favorabil de la ANFP
3) după aprobare in C.L se trece la destituiri facându-se referire la art. 99, lit. b din L.188/1999r2
4) se urmează cursul legal din Legea susu mențonată.
As dori sa-mi raspundeti daca este posibil ca in urma recomandarilor de la ANFP instiututia ,la propunerea sefului de serviciu (in speta Politia comunitara)sa stabilesca organigrama prin reducerea la jumatate a functiilor detinute,pentru a se incadra in nr. de posturi comunicate. Astfel 6 cu studii superioare,reducere 3, 8 functionari referenti superioar reducere 4 s.a.m.d. Motivarea ar fi ca "guvernul a obligat la reducerea cheltuielilor la jumatate ,astfel si organigrama politiei comunitare se taie in doua pentru cvei care vor ramane" Bun ,dar ce facem cu cei care raman, cempetente,pregatire,calificative etc ,si asa a fost tinut pe criterii ..... acum trebuie sa faca activitatea pentru doi ? Considerati ca acest lucru este posibil fara a se tine cont de alte criterii asa cum am gasit in comentariile de la acest capitol ?
La politia comunitara e clar 1/1000 de locuitori.Mai drastic e la serviciul de evidenta 1/6500 de locuitori si pe evidenta si pe stare civila .De asta ce mai ziceti?
Inteleg, 1 la 1000, dar cum ramane cu criteriile asta era intrebarea. La noi a stabilit ca din cei 30 sa plece 15 (legal), dar ilegal , ca din 2 cu studii superioare sa plece 1, din 4 ref. superiori sa plece doi ,din principali 10 sa plece 5 s.m.d. E legal ?