Pe 18 iulie 2010 m-am intors de la Roma la Bucuresti cu un zbor direct Alitalia. Dupa 3 zile de cumparaturi la Roma in valoare de 2000 eur (haine, pantofi, etc), plus ce mai aveam eu din Romania, am constatat ca bagajul meu nu a ajuns. Este a treia oara cand mi se intampla, tot de la Roma, tot cu Alitalia, insa de celelalte dati bagajul mi-a fost gasit in maxim 5 zile.
Acum insa nu am nici o informatie de bagaj.. Am facut reclamatie la Menzies, am trimis nenumarate faxuri si mailuri la Alitalia fara nici un raspuns, telefoane zilnice la Menzies...si nici dupa 11 zile nu am absolut nici o informatie, nici un raspuns.
Mi se pare aproape imposibil de pierdut un bagaj imens de 20 kg la un zbor direct si avand in vedere valoarea lui si faptul ca nu am nici o informatie, pshiologic simt ca nu mai rezist.
Problema este ca bonurile de la cumparaturi, care au fost platite cash, se afla in bagaj!!!!
In situatia asta, ce as putea sa fac?? In cazul in care nu se gaseste, si mai ales dupa frustrarile adunate dupa mailurile, faxurile si tel fara nici un raspuns, sunt perfect hotarata sa le deschid un proces.
Cum ar trebui sa procedez? Care sunt despagubirile?
Buna ziua !
Despagubirile le solicitati dumneavoastra prin actiunea de chemare in judecata si se constituie din pierderile materiale efective, cat si solicitarea de daune morale.
Cu stima !