Pe 18 iulie 2010 m-am intors de la Roma la Bucuresti cu un zbor direct, iar bagajul meu a fost pierdut. Am facut reclamatie la Menzies, am dat nenumarate telefoane zilnice si dupa 11 zile nu am nici o informatie, nici un raspuns. De asemeni, am trimis foarte multe faxuri si mailuri celor de la alitalia si evident, nu am primit nici un raspuns.
Problema este ca in bagaj se aflau cumparaturi in valoare de 1500-2000 eur plus ce aveam din romania. Mai mult, acestea au fost platite cash, iar bonurile sunt in bagaj!!!!!
Mi se pare totusi imposibil de pierdut un bagaj imens de 20 kg pe un zbor direct, iar faptul ca nu am nici o informatie dupa 11 zile ma ingrijoreaza foarte tare. In plus, se mai adauga si dezinteresul si incompetenta celor de la Alitalia care nu mi-au trimis nici un raspuns dupa minim 30 mailuri si faxuri.
In cazul in care nu se gaseste, sunt hotarata sa le deschid proces.
Adresati-va ANPC cu sesizare la telefon 0800080999 sau, mai bine, pe mail ; intrati pe site-ul ANPC si veti gasi in stanga rubricile pentru reclamatii. Exista proceduri puse la punct pentru astfel de cazuri, fiecare linie aeriana are regulament propriu privind despagubirile , de exemplu la Alitalia : daca in 21 zile de cand ati ajuns la destinatie nu ajunge si bagajul, despagubirile sunt de maxim 1500 euro. Este optiunea dvs. daca asteptati 21 zile sau depuneti acum o sesizare.