In luna mai anul acesta am facut un contract cu UPC ( pachet 3 play medium digital)
si din primele zile mi sa defectat decoderul, au venit mi l-au schimbat si la 0 saptamana distanta se strica si al doilea, au venit si mi l-au schimbat si pe cel de al doilea. Cand am incheiat contactul trebuia sa am 3 luni gratuite dar, in luna iunie primesc un mesaj telefonic ca mi sa facturat factura aferenta luni in curs.......... am sunat la UPC si mi sa spus ca sa comis o eruare, mai exact nu mi sa dat oferta valabila ci mi sa facurat si-au cerut scuze si etc. Dupa 4 zile ma sunat un consultat UPC si mi-au spus ca sa rezolvat problema si ca nu trebuie sa achit nimic. Pe la mijlocul lunii iulie primesc acasa o notificare in care mi se cere sa achit o factura cu suma 35,84 lei iar daca nu o achit in termen de 5 zile ma vor deconecta. Am fost plecati din localitate mai multe zile, iar cand am venit am avut o cadere de curent care a durat 48 de ore. Dupa ce mi-a vine curentul nu am internet, telefonie si cablu, sun la UPC si mi se spune ca sunt deconectata de la serviciile UPC din cauza de neplata a facturii. Repet: in contact beneficiez de 3 luni de abonament gratuit. Le-am explicat ca nu am avut timp sa achit factura si ca nu mi se pare corect sa achit o factura care nu trebuia sa existe si mai ales sa mi se taie serviciile pentru neplata. As dori da reziliez contratul cu ei si specific ca contaX-(ctul este incheiat pe un an de zile.
Va rog da-ti un sfat ce trebuie sa fac. Va multumesc!X-(:rtfm: