avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 649 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... reziliere contract
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

reziliere contract

In luna mai anul acesta am facut un contract cu UPC ( pachet 3 play medium digital)
si din primele zile mi sa defectat decoderul, au venit mi l-au schimbat si la 0 saptamana distanta se strica si al doilea, au venit si mi l-au schimbat si pe cel de al doilea. Cand am incheiat contactul trebuia sa am 3 luni gratuite dar, in luna iunie primesc un mesaj telefonic ca mi sa facturat factura aferenta luni in curs.......... am sunat la UPC si mi sa spus ca sa comis o eruare, mai exact nu mi sa dat oferta valabila ci mi sa facurat si-au cerut scuze si etc. Dupa 4 zile ma sunat un consultat UPC si mi-au spus ca sa rezolvat problema si ca nu trebuie sa achit nimic. Pe la mijlocul lunii iulie primesc acasa o notificare in care mi se cere sa achit o factura cu suma 35,84 lei iar daca nu o achit in termen de 5 zile ma vor deconecta. Am fost plecati din localitate mai multe zile, iar cand am venit am avut o cadere de curent care a durat 48 de ore. Dupa ce mi-a vine curentul nu am internet, telefonie si cablu, sun la UPC si mi se spune ca sunt deconectata de la serviciile UPC din cauza de neplata a facturii. Repet: in contact beneficiez de 3 luni de abonament gratuit. Le-am explicat ca nu am avut timp sa achit factura si ca nu mi se pare corect sa achit o factura care nu trebuia sa existe si mai ales sa mi se taie serviciile pentru neplata. As dori da reziliez contratul cu ei si specific ca contaX-(ctul este incheiat pe un an de zile.
Va rog da-ti un sfat ce trebuie sa fac. Va multumesc!X-(:rtfm:
Cel mai recent răspuns: azone19_70 , utilizator 20:00, 29 Iulie 2010
Adresati-va Oficiului pentru protectia consumatorului din raza localitatii/judetului dvs.. Cu siguranta va vor indruma.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Servicii upc suspendate, desi platite tuilleries tuilleries Buna ziua! Am intampinat urmatoarea situatie: in luna iulie am vorbit la telefon, serviciu achizitionat de la UPC impreuna cu Internet si TV) mai mult decat de ... (vezi toată discuția)
Deconectare fãrã preaviz vlsanna vlsanna Bună ziua! Ieri mi s-a întâmplat un lucru extrem de neplăcut: am fost deconectat de la rețeaua electrică. E adevărat că aveam o factură ... (vezi toată discuția)
Problema garantie telefon TvX TvX Salutare tuturor, Am o problema putin mai delicata si sunt curios si de parerile voastre, sau de cum ati proceda voi. Pe la jumatatea lunii decembrie am ... (vezi toată discuția)