avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 557 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general control fond
Discuție deschisă în Contabilitate în general

control fond

ce acte trebuie puse la dispozitia inspectorilor fiscali in cazul unui control de fond?
Cel mai recent răspuns: Magda Staicu , Consultant fiscal 13:01, 9 August 2010
Acte de aprovizionari, facturi de livrari, documente pentru justificarea consumurilor (bonuri, foi de parcurs), registrul de casa, raport de gestiune, documentatia pentru inventarierae anuala, extrase de cont cu ordinele de plata sau de incasarii, state de salarii si centralizatoarele pentru calcularea impozitului si contributiilor sociale, declaratii de impozite, deconturi de tva, declaratii informative tva, jurnale pentru cumparari si vanzari, note contabile, bilanturi, etc.
registrul unic de control, decizii privind numerotarea facturilor , inventarierea anuala
Practic toate documentele contabile justificative , de la ultimul control pina in prezent..
Reg. de evidenta fiscala,reg. jurnal si reg. inventar..:D
Firma mea a avut din anul 2006 incoace in fiecare luna Tva de rambursat, si deci a avut si control pentru rambursare de Tva. As vrea sa stiu daca in cazul unui control de fond, mai au cei de la finante dreptul sa verifice deconturile si jurnalele.
in mod normal , nu . Doar daca exista incidenta asupra modului de calcul al impozitului pe profit ( ma refer, de exemplu, la un tva considerat fara drept de deducere care poate avea implicatii asupra ch.nedeductibile ).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Registre la pfa norma fixa sub_bass2002 sub_bass2002 Daca am un pfa cu norma fixa trebuie sa conduc registru incasari si plati, sau nu trebuie nimic daca impozitul este fix? (vezi toată discuția)
Ii cu doua obiecte de activitate Laura 86 Laura 86 Buna ziua, O intreprindere individuala avand doua obiecte de activitate cum anume trebuie sa isi tina contabilitatea? Intr-un singur registru de incasari si ... (vezi toată discuția)
Registru de incasari si plati Maganu Geta Maganu Geta Cum se completeaza? Ce trebuie scris? Ce operatiuni trebuie trecute aici? Trebuie trecuta si factura si val. nirului sau doar val. facturii si ... (vezi toată discuția)