avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 272 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... partaj dupa divort fostul sot avocat
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

partaj dupa divort fostul sot avocat

buna ziua,
nu stiu nici cum sa incep ,dar in speranta ca voi primi sfaturi competente ,ma incumet.
am divortat in 2005 ,aveam doi copii minori ,nu aveam nici un venit in acel moment ,pt a nu degenera am fost de acord ca in sentinta sa am eu un copil el unul spre crestere si educare,dar in fapt copii au locuit intodeauna cu mine,acum sunt studente,PROBLEMA; nici un moment nu a fost de acord cu impartirea bunurilor in mod amiabil si nici in cadrul unui proces,pe care nu l-am deschis niciodata ,domnul fiind un tip foarte recalcitrant ca sa nu zic altfel,bunurile sunt ;o casa la tara cu toate utilitatile ,dobandita in timpul casatoriei,o garsoniera in oras ,dobandita in timpul casatoriei dar propietar este cabinetul de avocatura ,mentionez ca niciun avocat din barou coleg nu se implica ,ce pot sa fac ,care sunt sansele reale intr-un partaj de acest gen ,cat timp va dura procedural si in coditiile in care el nu vrea ,si cat ar costa.
va multumesc anticipat ,elena
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 14:16, 11 August 2010
Puteti apela la un avocat din alt barou.
Credeti ca daca sotul era judecator nu se putea finaliza partajul din acest motiv?
Ar fi de preferat sa finalizati procesul pe cale amiabila.
Daca nu veti deschide niciodata partajul acesta nu se va putea face...
solutia ar fi sa va angajati un avocat care isi exercita profesia in alt oras decat sotul dvs.
taxa de timbru e de 3 % din ce aveti de partajat,la care se adauga taxe pt expert. daca angajati avocat din oras apropiat o sa va coste destul de mult, mai ales ca procesul poate dura si ani de zile.
bunurile sunt in folosinta sotului dvs?