Am depus o reclamatie la OJPC si respunsul ma nemultumeste. Am platit o factura de consum gaz la GDF Suez prin Internet Banking cu ordin de plata si m-am trezit ca nu a fost acceptata la plata (fara sa fiu informat intr-un fel, avand si cont cu adresa de e-mail) pentru ca nu am trecut codul de client, cu toate ca in acelasi mod am platit si facturile anterioare si culmea si factura urmatoare, fara sa trec codul de client. Am platit din nou factura neacceptata insa banii platiti anterior au ramas in contul GDF Suez, conform extrasului de cont de la Banc Post Vitan Bucuresti, cat si contului meu in care nu s-a efectuat alta tranzactie. La ultima factura am constatat adaugarea a 30,09 lei pentru inchidere ca urmare a neplatii cu toate ca nu mi s-a intrerupt gazul. Reprezentantul OJPC (dupa o saptamana) imi transmite ceea ce i-am comunicat si eu, adica faptul ca nu am trecut codul de client si de aceea mi-a fost refuzata plata, cu toate ca mai este si aspectul banilor care au ramas in contul GDF Suez, neintreruperea gazului, faptul ca luna urmatoare s-a acceptat factura tot fara cod client si poate la fel de important ca pe baza estimarii platisem mai mult decat consumul real. Deci eu client cinstit si cu banii luati. Va rog sa-mi spuneti ce cale de actiune pot sa urmez.
Sa faceti reclamatie la Protectia Consumatorului si sa insistati la GDF Suez sa vi se considere plata (fara cod client, dar identificata de ei in conturile lor) ca fiind un avans in contul viitoarei facturi.
Cum am spus mai sus, am facut reclamatie la OPC (judetean) dar mi-au raspuns: "Nu ati trecut codul de client, asa cum se cere si pe factura si de aceea v-a refuzat plata". Atat si nimic despre banii care nu s-au mai intors in cont in conditiile in care am repetat plata si o sanctiune de 30,09 lei pentru inchiderea gazului, care de fapt nici nu s-a produs.
S-a rezolvat, am renuntat la contestatie. Un reprezentant GDF Suez a fost de acord cu propunerea mea, sa anuleze sanctiunea iar banii pe care i-am dat sa ramana ca plata anticipata in contul de client. Asta dupa ce le-am trimis o copie dupa formularul de Contestatie catre Judecatorie. Asa ca m-am lamurit cu angajatii de la OPC. Competenta redusa.
Bine ca ati putut sa va recuperati banii! Solutia adoptata de Dv. e bine sa fie popularizata, asa....multi oameni si-ar putea rezolva multe probleme casunate din incompetenta, lene si rea-vointa.
Abuz gdf suez
abhramovici
Locuiesc cu chirie intr-un bloc din Brasov.In data de 1 aprilie cei de la GDF Suez mi-au facut o \\"pacaleala\\" sigilandu-mi contorul de gaz pt neplata unei ... (vezi toată discuția)