Carnetul de munca precum si declaratiile care sunt depuse la Casa Judeteana de Pensii stau la baza calculului pensiei.
In consecinta, daca in declaratie va fi trecut cu un venit mai mic acelasi lucru trebuie sa apara si in carnet.
La pensie se ia in calcul contributia lunara care este trimisa de angajator in baza veniturilor realizate lunar.
La banca se ia in considerare adeverinta.
Am vorbit si la M Muncii si mi s-a comunicat ca in conf. cu alin 1 al art 1 din Legea 118 nu se impune emiterea unui act administrativ si nu presupune modificari in carnetul de munca.
Atunci cand s-a diminuat salariile brute cf legii 329 cu privire la acele zile fara salariu in anul 2009 s-a facut inscrieri in carnetele de munca? Nu...asa ca nici acum nu vad rostul!!!
La noi s-au emis decizii individuale privind diminuarea salariilor si s-au trecut si in carnetele de munca.
Nu cred ca poate fi facuta o similitudine cu situatia de la sfarsitul anului 2009. Atunci functionarii au figurat in concediu fara plata un numar de zile si lucrand mai putin au incasat mai putini bani.
Nu era un aspect care impune a modificare a raportului de serviciu, asa cum se intampla cu diminuarea de 25%.
Probabil nu ati vorbit cu persoana potrivita de la Min. Muncii.:O