avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 960 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... calitatea de asigurat CASS - intra si masteranzii ?
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

calitatea de asigurat CASS - intra si masteranzii ?

ART. 213 Legea 95/2006 privind reforma sanatatii


(1) Urmatoarele categorii de persoane beneficiaza de asigurare, fara plata contributiei:
a) toti copiii pana la varsta de 18 ani, tinerii de la 18 ani pana la varsta de 26 de ani, daca sunt elevi, inclusiv absolventii de liceu, pana la inceperea anului universitar, dar nu mai mult de 3 luni, ucenici sau studenti si daca nu realizeaza venituri din munca;

Caz concret : persoana fara carte de munca , in anul 2 la master , are 24 ani . E asigurat sau nu ?
La categoria "studenti" intra si masteranzii ?
Ultima modificare: Joi, 27 Septembrie 2007
colonelu, utilizator
Cel mai recent răspuns: adelaida_07 , utilizator 14:17, 30 Septembrie 2007
Aflandu-se intr-o forma de invatamant chiar si post universitara si avand si conditia de varsta indeplinita eu consider ca este tot student.
Pe legitimatie ce scrie?
Persoana care nu realizeaza venituri vrei sa spui, nu fara carte de munca.
Ultima modificare: Duminică, 30 Septembrie 2007
adelaida_07, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Asigurarea de sanatate andreianaa andreianaa :help:fiul meu are 24 ani.a terminat o facultate si un master la buget .acum face un al doilea master cu taxa si nu lucreaza.pana la 26 ani beneficiaza de ... (vezi toată discuția)
Asigurare medicala elev liceu kinder3 kinder3 buna, am aproape 19 ani si sunt inca eleva la un liceu, mai beneficiez de asigurare medicala, in caz ca patesc ceva? (vezi toată discuția)