avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 709 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... va rog am ajutati
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

va rog am ajutati

buna ziua,sunt absolvent de medicina si in urma cu 3 ani am avut o altercatie cu o persoana.In momentul de fata dosarul este la procuror.In urma dosarului eu sunt citat ca faptuitor la lovire si alte violente art 180 cp.ce as dori eu sa va intreb....
Am aplicat pt un job in germania ca medic rezident.Printre actele pt angajare mi se cere cazierul de la politie de catre angajatorul german.Specific faptul ca in momentul de fata cazierul meu este curat.Ce se poate intampla daca dupa proces ,voi fi declarat ca inculpat,atunci banuiesc k s-ar mi s-ar face cazier.Voi putea sa ma angajez in germania ca medic sau acest cazier nu imi va mai da drept de a practica medicina.va multumesc si astept raspuns de la d-voastra.
In primul rand, pana nu va exista o hotarare definitiva si irevocabila de condamnare nu vor figura in cazier antecedente penale.
Apoi.....daca au trecut 3 ani si sunteti inca faptuitor raspunderea penala este prescrisa....consultati un avocat...
Pentru infractiunea de loviri si alte violente va puteti impaca cu persoana vatamata ceea ce duce la inchiderea dosarului penal.
ati incercat sa scoateti un cazier?
de principiu stiu ca daca se pune in miscare actiunea penala aceasta apare in cazier.
vizavi de ceea ce a scris d-na avocat mai sus trebuie sa vedeti la ce aliniat de la art 180 ati fost incadrat pentru ca daca aveti aliniatul 2 termenul de prescriptie aste de 5 ani .
daca ati fost incadrat la alin 1 si au trecut deja 3 ani cred ca nu mai aveti de ce va teme.
succes
Incercati sa va impacati cu partea vatamata.Pana la ramanerea definitiva a unei sentinte .nimic nu va aparea in cazierul dvs.
cel mai util e sa va impacati cu partea vatamata.asa veti putea fi sigur ca puteti sa plecati ca medic sa lucrati.