Service-ul auto e afectuat reparatii in plus fata de cele mentionate in constatarea asiguratorului, iar asiguratorul nu este de acord sa efectueye plata pentru intreaga suma.
In urma cu aproximativ o luna si jumatate am fost implicat intr-un accident de circulatie. Am stabilit pe cale amiabila ca vina apartinea celeilalte parti implicate in accident si dupa constatarea pagubelor materiale (la societatea de asigurari) am dus masina la un servive auto. Service-ul a efectuat reparatiile la masina, dar a constatat ca pagubele erau mai mari decat cele mentionate in procesul de constatare emis de asigurator si, fara a notifica societatea de asigurari sau proprietarul masinii (subsemnatul), a efectuat si aceste reparatii.
In calitate de pagubit, am depus cererea de despagubire la societatea de asigurari, atasand devizul si factura emise de service, in valoare de 2100 de lei. Dupa 25 de zile de la data depunerii acestei cereri am fost informat de catre societatea de asigurari ca nu sunt de acord sa achite decat reparatiile mentionate in procesul de constatare estimate la aprocimativ 1000 de lei, pentru ca nu au fost instiintati de existanta pagubelor descoperite ulterior de asigurator.
Problema cu care ma confrunt ca urmare a celor relatate mai-sus este aceea ca nu pot ridica masini din service, din cauza diferentei de 1100 de lei pe care service-ul mi-o imputa mie. Avand in vedere ca eu nu am fost instiintat de catre service in legatura cu existenta altor pagube decat cele mentionate in procesul de constatare emis de asigurator (si nu pot fi sigur ca pagubele descoperite de service erau reale), nu sunt de acord cu plata celor 1100 de lei (pe care oricum nu ii am).
Ce as putea face pentru a-mi putea ridica masina din service fara a achita cei 1100 de lei. Ce parghii legale am pentru a rezolva situatia?
Cel putin, pentru constatarea initiala a asiguratorului(cei 1000 lei), aveti un deviz facut de service si aprobat de asigurator?Service-ul nu are nicio justificare privind efectuarea reparatiilor suplimentare, normele RCA specifica expres faptul ca acest gen de suplimentari se solicita de catre asigurat/reparator , se constata si se semneaza de toti participantii la constatarea initiala.Plata pagubei o va suporta persoana vinovata care a aprobat/dispus reparatia in service, fara a avea comanda primita.
ar trebui sa fie problema servicelui, daca au reparat fara a cere o reconstatare asiguratorului sau macar sa va intrebe daca sunteti de acord, sau puteti plati.
Asiguratorul sunt convins ca nu s-ar fi opus la o noua reconstatare daca ar fi fost solicitat. Altfel seamana a tendinta de fraudare a asiguratorului din partea reparatorului. Asa ca sevice-ul sa faca bine sa va dea masina iar vinovatul sa plateasca. Faceti o reclamatie la OPC si daca nu reusiti sa luati masina faceti o plangere la politie pt. sechestrarea bunului.
Raspunzand intrebarii de mai-sus adresate de nucu$, precizez ca asiguratorul refuza sa-mi elibereze o hartie care sa demonstreze acceptul sau de a achita suma de 980 de lei din cei 2000. Totusi, referitor la suma de despagubire, inspectorul de asigurari m-a informat verbal ca societatea de asigurari va achita 980 de lei, urmand sa efectueze plata "peste 2-3 saptamani", pentru ca numarul dosarelor este foarte mare si nu au timp.
Accident auto
f1re22
buna ziua,ma numesc T.Alexandru,in urma cu 3 saptamani mergeam pe Str.Orsova,drum cu prioritate,la intersectie cu str. Dezrobiri un nene care avea indicatorul ... (vezi toată discuția)