avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 734 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Fortat sa-mi dau demisia cu acordul partilor
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Fortat sa-mi dau demisia cu acordul partilor

Buna ziua,lucrez intr-un call center,in vanzari,ieri din senin am fost anuntat ca,colaborarea mea cu firma respectiva mai dureaza fix pana pe 20.08.2010.Nu m-i s-a dat vre-un motiv anume,cu toate ca din rapoartele facute vanzarile au inregistrat o oarecare crestere in ultima vreme,fata de perioada cat am fost in concediu...Lucrez ca sef departament acolo,iar dupa aproximativ 2 ani petrecuti acolo,in care nu am avut un avertisment sau un referat m-i s-a transmis ca pot pleca numai cu acordul partilor(cum au tot fortati in acesti ani fosti angajati),lucru cu care nu sunt de acord deoarece doresc sa beneficiez de art. 65.Firma are mai mult de 200 de angajati,si vor cu tot pretul sa ma forteze prin diferite motive sa plec cu acordul partilor,lucru cu care categoric nu sunt de acord,mai ales ca in firma rezultatele proiectului meu de vanzari in decurul acestei perioade cat am fost angajat au fost printre primele.Mai mentionez ca am Cm inregistrata la ITM pe o perioada nedeterminata.Ce ma sfatuiti sa fac?Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:15, 18 August 2010
In primul rand nu trebuie sa semnati acordul, daca nu sunteti de acord. Cel mai bine ar fi sa va prezentati in continuare la serviciu pana va apare o decizie de concediere pe motiv ca societatea se restructureaza si ca nu exista un post pentru competenta dv pe care ca vi-l acorde. Nu sunteti obligati sa recurgeti la modalitatea lor. Cel putin dupa aceasta decizie de concediere pentru motivul expus anterior veti beneficia si de ajutorul de somaj.
Ultima modificare: Miercuri, 18 August 2010
Andra Denise Dinca, Avocat