avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 540 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Cum devin mediator?
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Cum devin mediator?

Buna ziua.As dori sa devin mediator.In prezent sunt studenta anul 3 la Management.Ce pasi trebuie sa urmez pana la finalizarea acestui vis?Stiu ca trebuie sa urmez,dupa licenta,cursuri de specialitate,dar nu am inteles daca trebuie sa ai experienta in domeniu sau ce e cu cei 3 ani de munca pe care trebuie sa-i ai pana in momentul inscrierii la cursuri.Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Nicolae Dediu , Mediator 23:36, 7 Septembrie 2010
Exista cursuri de master pentru medierea conflictelor in drept, dupa finalizarea acestora, trebuiesc urmate 2 saptamani cursurile Institutului National de Mediere. :)
Art. 7

Poate fi mediator persoana care îndeplineste următoarele conditii:

a)are capacitate deplină de exercitiu;

b)are studii superioare;

c)are o vechime în muncă de cel putin 3 ani sau a absolvit un program postuniversitar de nivel master în domeniu, acreditat conform legii si avizat de Consiliul de mediere;

d)este aptă, din punct de vedere medical, pentru exercitarea acestei activităti;

e)se bucură de o bună reputatie si nu a fost condamnată definitiv pentru săvârsirea unei infractiuni intentionate, de natură să aducă atingere prestigiului profesiei;

f)a absolvit cursurile pentru formarea mediatorilor, în conditiile legii, cu exceptia absolventilor de programe postuniversitare de nivel master în domeniu, acreditate conform legii si avizate de Consiliul de mediere;

g)a fost autorizată ca mediator, în conditiile prezentei legi.

Art. 8

(1)Persoanele care îndeplinesc conditiile prevăzute la art. 7 vor fi autorizate ca mediatori de către Consiliul de mediere, după achitarea taxei de autorizare, al cărei cuantum va fi stabilit prin regulamentul prevăzut la art. 17 alin. (2).