avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 878 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Probleme contract societate telefonie fixa
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Probleme contract societate telefonie fixa

Datorita faptului ca am fost in imposibilitate de plata am sunat luni la operatorul de telefonie fixa ,unde am facut o cerere de esalonare a datoriei pe care o aveam. Dupa doua zile cererea de esalonare a fost aprobata, contul a fost trecut pe zero, iar linia telefonica si internetul mi-au fost restabilite. A treia zi telefonul si internetul nu mai functionau si aflu cu stupoare ca mi-au fost desfintate serviciile incepand cu acea zi si ca trebuie sa platesc 1300 euro taxa de reziliere contracte. Ce ma sfatuti sa fac ?
Ultima modificare: Joi, 19 August 2010
baikomarilena, utilizator
Cel mai recent răspuns: moni.s , utilizator 20:45, 1 Septembrie 2010
cererea ati facut-o telefonic sau in scris? pare un abuz cum a actionat operatorul de telefonie fixa.
La 1930. E ciudat ca atat la operatoare cat si in my account nu apare desfintat postul telefonic.Mi s-a spus ca desfintarea posturilor se face automat iar la data cand am facut cererea postul telefonic si internetul era programat pentru desfintare incepand cu data de 19 august 2010.#-o:(
ar trebui sa mergeti sa vorbiti personal la un centru al lor. si sa faceti o sesizare scrisa.
Formulati in scris, tot ceea ce ne-ati spus si noua, depuneti cererea cu nr. de inregistrare la operatorul de telefonie fixa si asteptati raspunsul.

In functie de raspunsul primit, puteti sesiza si ANPC-ul sau/si actiune in instanta pentru eventuale daune-interese...poate reusiti sa faceti o compensare cu debitul restant aprobat spre a fi platit reesalonat, insa anterior efectuarii oricarui demers, cititi cu atentie contractul!
La noi in oras operatorul telefonie fixa nu are sediu .Pot trimite la Bucuresti o reclamatie printr-o scrisoare cu aviz de primire dar de unde numar de inregistrare? Si mai mult daca trimit scrisoare catre , sediul central si nu o adresez unei anumite persoane, o ia portaru si nu se stie unde ajunge. Eu sunt Stan Patitu si chiar nu mai am incredere.Oricum m-au sunat pe mobil cei de la Bucuresti si mi-au sugerat sa fac o reclamatie telefonica. Am facut-o,si astept raspunsul pe maine.Eventual daca sun la ei si cer numarul de reclamatie ma ajuta cu ceva ?
Ultima modificare: Joi, 19 August 2010
baikomarilena, utilizator

Alte discuții în legătură

Probleme si obligatia la plata in cazul rezilieri contractului ionutcosoveanu ionutcosoveanu In noiembrie pe data de 3 am fost la sediu [FURNIZOR] pentru a incheia un contract de internet bineinteles dupa ce am discutat la telefon si am intrebat daca ... (vezi toată discuția)
Abuz sau incompetenta M.amalia M.amalia ......Tatal meu este abonat la o companie de telefonie fixa din 2006. In data de 22 decembrie 2010 a fost contactat telefonic de o operatoare a acestei ... (vezi toată discuția)
Abuz contract servicii telefonie miky3 miky3 Buna seara! In 2012 am incheiat ca persoana juridica un contract pe 3 ani pentru telefon fix si internet. In 2013 am mai semnat un act aditional de prelungire ... (vezi toată discuția)