Datorita faptului ca am fost in imposibilitate de plata am sunat luni la operatorul de telefonie fixa ,unde am facut o cerere de esalonare a datoriei pe care o aveam. Dupa doua zile cererea de esalonare a fost aprobata, contul a fost trecut pe zero, iar linia telefonica si internetul mi-au fost restabilite. A treia zi telefonul si internetul nu mai functionau si aflu cu stupoare ca mi-au fost desfintate serviciile incepand cu acea zi si ca trebuie sa platesc 1300 euro taxa de reziliere contracte. Ce ma sfatuti sa fac ?
La 1930. E ciudat ca atat la operatoare cat si in my account nu apare desfintat postul telefonic.Mi s-a spus ca desfintarea posturilor se face automat iar la data cand am facut cererea postul telefonic si internetul era programat pentru desfintare incepand cu data de 19 august 2010.#-o:(
Formulati in scris, tot ceea ce ne-ati spus si noua, depuneti cererea cu nr. de inregistrare la operatorul de telefonie fixa si asteptati raspunsul.
In functie de raspunsul primit, puteti sesiza si ANPC-ul sau/si actiune in instanta pentru eventuale daune-interese...poate reusiti sa faceti o compensare cu debitul restant aprobat spre a fi platit reesalonat, insa anterior efectuarii oricarui demers, cititi cu atentie contractul!
La noi in oras operatorul telefonie fixa nu are sediu .Pot trimite la Bucuresti o reclamatie printr-o scrisoare cu aviz de primire dar de unde numar de inregistrare? Si mai mult daca trimit scrisoare catre , sediul central si nu o adresez unei anumite persoane, o ia portaru si nu se stie unde ajunge. Eu sunt Stan Patitu si chiar nu mai am incredere.Oricum m-au sunat pe mobil cei de la Bucuresti si mi-au sugerat sa fac o reclamatie telefonica. Am facut-o,si astept raspunsul pe maine.Eventual daca sun la ei si cer numarul de reclamatie ma ajuta cu ceva ?