avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 325 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme si obligatia la plata in cazul rezilieri ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme si obligatia la plata in cazul rezilieri contractului

In noiembrie pe data de 3 am fost la sediu [FURNIZOR] pentru a incheia un contract de internet bineinteles dupa ce am discutat la telefon si am intrebat daca se pot aloca mai multe ipuri daca sunt rutabile si unde am primit informatii ca da, dar apoi pe data de 3 seara cand am ajuns acasa si am suant din nou la [FURNIZOR] mi s-a spus ca nu imi pot da mai multe ip-uri ip-ul nu se pune pe placa de retea etc probleme tehnice si am decis sa renunt la abonament m-am gandit ca in 24 de ore am se poate renunta fara nici o problema, am sunat la 1930 mi -a zis ca da sa ma duc la agentia de unde am luat modemul si gata am fost cei de acolo au zis ca nu se poate asa ceva asta se intampla pe data de 4 noiembrie si de aici a inceput toata povestea cu telefoane pste telefoane la 1930 cu cereri si alte discutii fara folos pana la sfarsitul lunii decembrie cand au zis ca da se rezilieaza contractul dar sa platesc 90 de euro ca asa scrie in contract eu am zis ca scrie dar eu am dorit rezilierea din data de 4 noiembrie am invocat si noua legea referitoare la incptarea contractelor si tot nimic am platit internet o luna fara sa folosesc nici macar nu am primti ip-uri si nici nu am folosit modemul dupa ce am desfiintat si postul telefonic s-a desfiintat si cel de internet dar acuma ma obliga sa platesc 90 de euro pentru ca in contract scrie ca nu pot renunta in primul an decat daca platesc 90 de euro si practic eu am platit o luna degeaba mi -au dat un modem pe care nu il vor inapoi acela e gratuit dar trebuie sa pltesc 90 de euro si nu vreau sa platesc pentru ca eu am cerut in 24 de ore rezilierea si ei nu au vrut exista dovezi si nr de inregistrare la sesizarile mele. Acuma as dori un sfat pentru ca nu cred ca sunt obligat legal sa platesc deoarece am cerut inchiderea contractului in 24 de ore deoarece informatiile oferite de operatori referitoare la detaliile tehnice au fost eronate si nu puteam folosi internetul pentru ceea ce doream eu deasemenea eu aveam un telefon care foloseste internetul si care necesita ip suplimentar pe care ei nu mi-l puteau da. Stiu ca exista o legea acuma ca numai trebuie platite taxele de reziliere, plus ca ei imi cer 90 de euro pentru modem presupun eu (taxa reziliere) dar eu nu pot folosi acest modem pentru nimic altceva decat pentru [FURNIZOR]. Doresc cateva sugestii deoarece ins curt timp o sa sune tot felul de firme de recuperari creante sa imi ceara sa platesc si vreau sa stiu unde ma pot adresa in instanta sa cer plata fara reziliere sa trimit o scrisoare catre [FURNIZOR]. Credeti ca sunt obligat conform legii sa platesc reziliere la un contract daca nu l-am folosit, chiar l-am si platit o luna, si a trebuit sa discut la telefon mai bine de 1 luna pentru rezilierea contractului.
Va multumesc.
Ultima modificare: Luni, 17 Ianuarie 2011
ContSters20980, utilizator
Cel mai recent răspuns: ionutcosoveanu , utilizator 18:41, 20 Ianuarie 2011
depuneti o sesizare scrisa si la anpc impreuna cu o copie a contractului si nr de inregistrare sau copiile cererilor dvs, vedeti ce va raspund si acestia.
daca problema ramane nerezolvata, nu va ramane decat sa contactati un avocat si sa va cautati dreptatea in instanta
Va multumesc, am depus deja o reclamatie la anpc si am trimis o scrisoare catre [EDITAT] sa sa verifice..astept un raspuns...va multumesc.
Ultima modificare: Joi, 20 Ianuarie 2011
ContSters20980, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Factura la telefon? Felix-Alex Felix-Alex Buna, Am si eu o intrebare cu privire la neplata unei facturi de la compania de telefonie Orange. De fapt e mai mult o restanta cu penalizari care a fost ... (vezi toată discuția)
Prelungirea contractului fara instiintare andrei256 andrei256 Va rog sa ma ajutati in solutionarea problemei mele. Am avut contract cu [editat] din 16.06.2007, pentru cablu si internet, pt un an de zile. In 4.12.2007, am ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract Mikulas69 Mikulas69 Buna ziua, forumul a fost recomandat de un prieten si nu am cautat dar as avea nevoie de ajutor. Dupa 3 ani de contarct la zapp internet in ultimele 2 ... (vezi toată discuția)