In urma modificarii tva la 24% , dintr-o greseala a tehnicianului care a facut modificarea primele 2 bonuri fiscale emise au tva 0 (zero).Ulterior greseala a fost corectata in casa de marcat, dar nu stiu cum sa procedez cu cele 2 bonuri!
In conformitate cu Normele de aplicare a OUG 28/1999: Art. 36
Pentru corectarea sau anularea înregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal utilizatorul întocmeste un dosar care va cuprinde:
a)sesizarea scrisa a persoanei care a efectuat gresit operatiunea, cu precizarea motivatiei de corectare sau de anulare a acesteia, precum si a numarului de ordine al bonului fiscal de corectat, a orei si minutului emiterii acestuia;
b)decizia scrisa de aprobare a corectarii operatiunii gresit efectuate, emisa de directorul financiar-contabil, contabilul-sef sau de alta persoana care raspunde de gestionarea patrimoniului unitatii;
c)copie de pe nota sau notele de receptie si constatare de diferente, întocmite de la ultima inventariere pâna la zi, prin care a fost stabilit pretul cu amanuntul al produsului sau produselor înregistrate gresit în aparatul de marcat electronic fiscal;
d)nota de contabilitate care reflecta operatiunea efectuata.,
CONCLUZIE:
Desi nu se intelege ce inseamna :
"Ulterior greseala a fost corectata in casa de marcat, dar nu stiu cum sa procedez cu cele 2 bonuri!", in sensul ca:
- s-a facut corectia si in memoria fiscala ? Nu-mi dau seama !
Eu cred ca daca aplicati procedura prevazuta in NORME lucrurile vor fi ok.
Normele au fost aprobate prin HG 479/2003, MO 319 din 2003.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Bon fiscal gresit
In urma denominarii casei de marcat firma la care platesc abonament de service nu mi-a scos TVA din casa,si primul bon pe care l-am emis contine TVA.Eu nu sunt ... (vezi toată discuția)