avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 537 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... disperata
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

disperata

sunt casatorita de 8 ani,am 2 fetite,una de 6 ani si o fetita de 3 ani.De 3 ani sotul meu ma inseala si de atunci au aparut certurile,am fost jignita batuta si acum m a dat afara din casa. Apartamentul in care stam este luat prin cumparare luat prin imprumut cu ipoteca de la cec.Ma imeninta ca nu mai plateste rata si sa plec din casa.Ma poate da afara din casa?Eu lucrez ,sunt asistent medical as avea unde sa plec,la parinti ,dar mie frica sa nu ma dea ca parasire de domiciliu.Ce sa fac?
Mie mila de fetite pentru ca il iubesc,desi cea mare deja cand aude o cearta isi pune mainile la urechi si isi baga capu in perna...
Cel mai recent răspuns: Adrian ALBU , Avocat 09:38, 26 August 2010
NU va poate forta sa plecati din casa, dar daca conditiile sunt cele descrise, mai bine sa plecati la parinti impreuna cu fetitele. Sa nu plecati fara fetite, asta in conditiile in care doriti ca acestea sa va fie incredintate. Apoi, divort etc. Aveti posibilitatea ca dupa introducerea divortului sa cereti incredintarea fetitelor pana la solutionarea divortului pe calea unei ordonante presedintiale.

Av. Adrian Albu SCA MOROIANU, ALBU & IORDANESCU

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Divort ramona j ramona j Ma aflu in divort cu fostu sot de 1an jumate .Eu am castigat custodia copilului de 5ani la fond si apel iar la recurs i s-a aprobat sa i se-i rejudece ... (vezi toată discuția)
Contributie de intretinere copil mirela virtosu mirela virtosu Sunt divortata ,am un copil si in urma divortului s-a hoatarat ca tatal sa contribuie la intretinerea copilului cu o contributie pana la implinirea acestuia a ... (vezi toată discuția)