Pentru semnarea actelor in cadrul firmei in care sunt angajata, s-a dat o decizie interna de catre Conducere prin care mi se da dreptul de semnatura pe acte in locul Directorului.
Va rog sa-mi spuneti cum se procedeaza daca trebuie sa semnez in locul Directorului acolo unde este trecut numele dansului.(Am aflat ca exista o semnatura "pentru", adica un apostrof inaintea semnaturii mele, dar nu stiu daca exista cadru legal pentru asa ceva)
Daca exista vre-o insemnare legala, va rog sa-mi faceti trimitere catre ea....
Va multumesc
dar acel mod de a semna cu apostrof inaintea propriei mele semnaturi este legal?
stiti sa existe undeva specificat acest fel de a semna pentru cineva?
mai trebuie specificat si numele meu, adica al celui ce semneaza pt cineva?
Asa cum v-a spus colega mea Dª. Cristina Popescu, puteti semna folosind sintagma "ptr. director", fara a fi necesara scrierea numelui dvs., mai ales in acte interne.
Oricum, trebuie sa cititi cu atentie ce cuprinde acea "delegare" a semnaturii, adica la ce acte se limiteaza. Daca trebuie sa semnati inscrisuri catre alte societati, va sfatuiesc sa adaugati si numele dvs.
In situatia in care semnatura directorului este recunoscuta (de ex. in operatiunile bancare) este indicat sa anexati si o copie a "imputernicirii" pentru a nu crea suspiciuni asupra legalitatii actului.
Decizia pe care directorul a imputernicit o persoana sa semneze in numele lui este limitativa la ceea ce este trecut in cuprinsul ei. pentru a semna viramente prin banca, luati legatura cu unitatile bancare cu care lucrati pentru ca semnatura dumneavoastra trebuie depusa in banca (imputernicire, specimen semnatura, CI etc)
La fel in cazul angajarii unor contracte, e bine sa aveti mandat. Nu mai vb. de instrainare bunuri.
stima