Am o Intreprindere Individuala infiintata in luna iunie si care nu a desfasurat nicio activitate pana in prezent. Eu sunt slarariata si la o societate comerciala unde mi se platesc toate contributiile la CAS, CASS si Somaj. Ce trebuie sa fac in privinta declaratiilor care trebuie depuse conform Ordonantei 58/2010? Ce trebuie sa depun la diversele institutii ale statului? trebuie sa depun vreo declaratie speciala? in cat timp? va multumesc
Daca nu ati realizati venituri se depun notificari din care rezulta acest lucru.
Notificare scrisa se depune in cazul in care nu s-au realizat venituri luna trecuta sau veniturile sunt egale cu cheltuielile efectuate (deci pe zero).
Pentru luna iulie termenele au fost 25 august 2010.
Normele de aplicare a OUG nr. 58/2010 aprobate prin HG nr. 791/2010, art.8 (3) prevad:,,În lunile în care nu realizează venituri de natură profesională, persoanele aflate în situaţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) şi (2) au obligaţia de a notifica acest fapt casei teritoriale de pensii, precum şi agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti din raza de domiciliu sau de reşedinţă a acestora,,