Recent mi'am deschis trei dosare de dauna (luna iulie) pe casco. Dupa repararea masinii, am fost sunat si informat de cei din service ca unul din dosare mi'a fost respins pe motiv de neraportare a daunei in termen de 48 de la producerea evenimentului.
In primul dosar am scris ca dauna a fost produsa in luna iulie (in mai putin de 48 de ore de la producerea evenimentului). Dosarul a fost aprobat pentru plata.
In al doilea dosar am scris ca dauna a fost produsa in luna mai (acelasi an). Dosarul a fost aprobat pentru plata.
In al treilea dosar am scris ca dauna a fost produsa in ianuarie (acelasi an). Dosarul nu a fost aprobat spre plata catre servcice pe motiv ca au trecut 7 luni de la data producerii evenimentului.
Stiu ca nu trebuia sa scriu luna ianuarie. Intrebarea mea este, din moment ce au aprobat dosarul din mai, adica au aprobat un dosar a carui paguba s-a raportat la mai mult de 48 de la producere, de ce nu imi pot aproba si dosarul din ianuarie?X-(
Neatentia costa .... Eu cred ca nu mai trebuie sa faceti tam-tam pt ca s-ar putea sa constate ca au aprobat eronat dosarul de dauna (produsa in luna mai) .... Totusi ... sa te duci dupa 7 luni ...... #-o
Ca principiu general, asiguratorii nu prevad un termen limita pentru declararea avariilor pe polita CASCO, decat in cazul furtului/tentetivei, atata timp cat daunele sunt confirmate de documente emise la data evenimentului (p.v.constatare ale politiei) sau documente de reparatie care au la baza autorizatia emisa tot de politie, sau avarii nereparate , astfel incat, pe baza lor,asiguratorul sa poata determina cauza si intinderea avariilor.Verificati in conditiile de asigurare aceste obligatii pe care le aveti ca asigurat si apoi veti sti ce si cum aveti de facut in continuare.
Daca in conditiile de asigurare este prevazuta conditia de avizare a evenimentului in 48 ore, atunci va fi greu sa-i convingeti sa faca altfel. Eu cred ca din cele doua dosare a caror avizare s-a facut dupa mult timp de la eveniment vi s-a avizat doar unul, pt a va mentine intre clienti. Si vorba lui adrianmarin, daca ii iritati s-ar putea sa nu vi-l accepte nici pe celalalt din mai.
Neatentia mea a fost ca am scris luna ianuarie. Dauna a fost una foarte mica si din acest motiv nu am raportat incidentul.
Nu cred ca o sa ma mai leg de faptul ca de ce mi-au aprobat dosarul din mai :D
M-am tot gandit la toata situatia si nu inteleg un lucru.
Din moment ce eu m-am dus la asigurator pentru deschiderea unui dosar CASCO, tipu care a facut pozele si mi-a luat declaratiile nu ar fi trebuit sa imi spuna ca dom'le avaria din ianuarie nu poate fi reparata pe casco. Datoria lui nu este sa deschida dosarele care se pot repara numai pe CASCO ?
Dosarele astea nu trebuie avizate de cineva si dupa sa dea drumul la reparatii? Ce faceam daca dauna asta din ianuarie ar fi fost una de 2000 de euro???
Indiferent de cum se va rezlva pana la urma, va multumesc mult pentru raspunsurile date la problema mea