Intrarea se face pe baza de NIR si vor fi contate ca obiecte de inventar. Inteleg ca vrei sa inregistrezi cheltuiala ,nu sunt achizitionate in scopul revanzarii prin magazinul respectiv,
Deci :
% = 401
303
4426
Cheltuiala se inregistreaza treptat,ca o amortizare,lunar si faci 603=303 .
Nu inregistrezi cheltuiala din prima luna de achizitie a ob. de inv.
Daca mai ai nelamuriri, poti apela.Ti-am dat varianta cea mai simpla.
Pe baza de proces verbal de dare in folosinta obiectele de inventar se inregistreaza prin formula contabila 603 % 303. ( vezi Ordinul 3055/2009 privind aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu directivele europene )
Prevederile cu privire la inregistrarea treptata pe cheltuieli (ca o amortizare) au fost abrogate.
Pentru darea in folosinta nu exista formular tipizat prevazut in Ordinul 3512/2008 privind documentele financiar-contabile.
buna, scaunele respective sunt achitate si sunt date in folosinta.:) deci le inregistrez integral cu suma achitata pe factura?%=401
303
4426
si 603=303? si mai trebuie cumva facuta vreo fisa de magazie sau altceva?
fisa de evidenta a obiectelor de inventar in folosinta
Fisa de evidenta a obiectelor de inventar in folosinta
1. Serveste ca document de evidenta a materialelor de natura obiectelor de inventar, a echipamentului si materialelor de protectie date in folosinta personalului, pana la scoaterea lor din uz.
2. Se intocmeste intr-un exemplar, pe masura darii in folosinta a bunurilor pe fiecare persoana, de gestionarul care elibereaza obiectele respective sau de persoana desemnata sa tina evidenta acestora.
Formularul se completeaza in mod diferit, in functie de organizarea depozitarii acestora, si anume:
- cand eliberarea obiectelor se face din magazia de obiecte noi direct personalului muncitor, coloanele destinate eliberarilor se completeaza pe baza bonului de consum, iar coloanele destinate restituirilor, pe baza bonului de restituire;
- cand eliberarea se face din magazia de exploatare, atat eliberarea, cat si restituirea obiectelor date in folosinta personalului se fac pe baza de semnatura direct in fisa;
- in cazul obiectelor eliberate pe baza de nomenclatoare stabilite pe functii, care nu se intocmesc decat dupa restituirea obiectelor uzate, inregistrarile in fisa de evidenta a materialelor de natura obiectelor de inventar in folosinta se pot face, pentru simplificare, o singura data, la eliberarea initiala si la restituirea definitiva a obiectelor respective.
3. Nu circula, fiind document de inregistrare.
4. Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.
5. Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
- denumirea formularului;
- denumirea unitatii, sectia (locul de folosinta);
- numele si prenumele, marca, functia;
- denumirea obiectelor (inclusiv seria, dimensiunea etc.); termenul de folosire; pretul unitar; U/M;
- primiri: data, felul si numarul documentului, cantitatea, semnatura;
- restituiri: data, felul si numarul documentului, cantitatea, semnatura.
Obiect de inventar
katica
SC a achizitionat diverse obiecte de inventar pe parcursul anilor 2007,2008 pt care nu s-a facut inregistrarea 603=303.
Este gresit daca aceasta descarcare se ... (vezi toată discuția)
Intrebare
ionela2107
Am si eu o intrebare va rog.folosesc programul de evidenta primara [EDITAT - pct. 2.8 din Regulament] si as vrea sa stiu daca nirurilor ce contin obiecte de ... (vezi toată discuția)