avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 447 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... Reduceri pentru studenti
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

Reduceri pentru studenti

Buna ziua!

Sunt studenta si am infiintat o firma, insa nu am benefeciat de acele reduceri la Registrul Comertului aplicate studentilor, deoarece am avut o restanta si nu m-am incadrat in cerintele legii respective.
As dori sa aflu daca la taxa pentru autorizatia de la Primarie, care este de 3.000 Ron, pot beneficia de vreo reducere?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: lastrovi , utilizator 23:48, 5 Septembrie 2010
Nu cred ca veti beneficia de facilitati in acest sens. Actul normativ care reglementeaza facilitatile pentru studenti(HG 166/2003) se acorda doar la registrul comertului cu toate ca la litera C) din din acest act se face referire la ,,taxele si tarifele pentru obtinerea de la administratia publica locala a autorizatiei de desfasurare a unor activitati economice in mod independent", insa aceasta masura a fost valabila cand primariile autorizau pf si af pana in 2008. Daca totusi consiliul local ar fi dat o hotarare in acest sens( m-as mira) aveti o sansa. Oricum succes!
Va multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Infiintare srl 2 asociati Rahmad24 Rahmad24 Buna ziua, Am hotarat impreuna cu sotia mea sa deschidem o firma, in mare stiu cam ce trebuie. Tin sa precizez ca sunt student in anul 3, vreau sa fac o ... (vezi toată discuția)
Reduceri pentru studenti, la infiintare firma paptamas paptamas Buna ziua. Stiu ca studentii beneficiaza de anumite reduceri, la deschiderea firmei. Aceste avantaje, sau scutiri de taxe sunt acelasi pentru SRL, PFA, sau ... (vezi toată discuția)