ok... am si telefon personal deci pot raspunde si pe acela... in alta ordine de idei... ca job.. sunt administrator de retea... si am avut telefon de serviciu cu un plafon de 2euro iar ceea ce depaseam trebuia sa platesc. Din aceasta cauza am renuntat la telefonul de serviciu acum mult timp. Dar de astazi mi s-a spus sa iau din nou telefonul de serviciu iar eu nu doresc acest lucru, nu vreau sa platesc pt utilizarea aceastui telefon. Ultima data am fost pus sa platesc desi telefonul a fost folosit exclusiv in scopuri de serviciu si nu s-a facut nici o cercetare inainte de a fi pus sa platesc.
Un telefon personal il poti utiliza cum doresti, adica poate fi inchis la orice ora in orice zi......... spre deosebire de un telefon de servici.
Nu vad nici un motiv pentru care sa nu luati telefonul si sa nu il utilizati decat daca sunteti contactat sau doar in limita creditului alocat.
bun... si sa zicem ca il iau... si sunt sunat la 12 sau 1 noaptea sau 3 dimineata, trebuie sa raspund, nu? Doar e telefon de serviciu. Apoi .. vb in limita creditului care in 2 saptamani in termin iar daca nu dau telefon ca sa rezolv ceva, sunt luat la intrebari de ce nu am sunat, si iar revin la plata unui abonament pe care nu il doresc.