avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1106 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... indemnizatia
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

indemnizatia

vreau sa stiu si eu daca se impoziteaza indemnizatia de crestere a copilului?sunt studenta si nu stiu ce sa fac.sa intru eu in prenatal sau sotul meu care lucreaza in cadrul armatei.specific ca el nu are functie mare.cum este mai avantajos?cum se calculeaza la el?am nevoie de un sfat de la dumneavoastra.va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Andra Denise Dinca , Avocat 15:42, 8 Septembrie 2010
Nu se impoziteaza indemnizatia pentru CCC.
Calculul indemnizatiei este acelasi pentru toata lumea, si anume:
Baza de calcul a indemnizatiei pentru cresterea copilului se determina ca suma totala a veniturilor profesionale realizate in ultimele 12 luni anterior datei nasterii copilului si impartita la 12.
Cuantumul indemnizatiei pentru cresterea copilului se calculeaza prin aplicarea cotei de 85% asupra bazei de calcul stabilite .
Pentru luna in care s-a nascut copilul se ia in calcul venitul realizat in luna anterioara celei in care s-a nascut copilul.
Indemnizatia de crestere a copilului nu este impozitata, este un ajutor acordat de catre stat, la fel ca si ajutorul de somaj. In cazul in care sunteti studenta, fara sa aveti un loc de munca nu puteti intra in prenatal, eventual sotul dv. Se calculeaza in functie de salariul sotului, dar nu stiu exact procentul, parca era 80 %. :stunned:
Ultima modificare: Miercuri, 8 Septembrie 2010
Andra Denise Dinca, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prenatal pentru tata pikha pikha o sa devin mama inurand si nu lucrez ne am gandit eu si sotul meu ca ar putea intra el in prenatal dat fiind faptul ca el lucreaza de 5 ani .Intrebarea mea ... (vezi toată discuția)