O zi buna tuturor!
As dori sa aflu daca o persoana care a lucrat aproximativ 3 ani in strainatate, in cadrul unei institutii publice, poate sa se angajeze in Romania in cadrul unei institutii publice luindu-i-se in considerare vechimea in munca si in specialitate din strainatate? Care sunt acele documente ce trebuiesc prezentate la noi pentru o posibila angajare? Va multumesc!
da, se ia in considerare vechimea in munca si specialitate.. depinde in ce domeniu sunteti specializat si daca nu cumva exista diferente de norme in domeiul respectiv intre cele doua tari.. atunci vechimea dvs e zero
Multumesc! Persoana in cauza este economist, a lucrat in strainatate ca functionar, iar in Romania postul pe care ar trebui sa-l ocupe ar fi de expert contabilitate-salarii. Normele acestea unde le putem gasi, sau cine poate recunoaste un posibil document de vechime din tara respectiva?
Perioadele de timp lucrate in strainatate de cetatenii romani se dovedesc cu actele originale emise de unitatile la care s-a desfasurat activitatea, in afara de cazurile in care, in conventiile incheiate de Romania cu alte state, se prevede altfel.
De asemenea, persoanei ii trebuie si formularul E207 - Certificat privind cariera de asigurat .