Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac in urmatoarea situatie: contractul meu de munca a incetat cu data de 24 aug., iar eu am luat legatura cu cei de la resurse umane de la fostul angajator sa intreb de ce nu mi-au trimis cartea de munca.
Mentionez ca fostul angajator are sediu in Bucuresti (e vb de Astra), iar eu am fost angajata la o sucursala din tara. In mod normal acestia trimiteau cartile de munca prin curier fostilor angajati si intotdeauna cu intarzirere.
Mi s-a spus ca inspectorul de munca de la ITM care trebuia sa imi vizeze carnetul este in concediu si nu ii tine nimeni locul. :-/ Este posibil asa ceva?
Mai rau este ca eu sunt in criza de timp deoarece as dori sa incep un curs de calificare organizat de AJOFM, iar actele (printre care si adeverinta ca sunt somer) trebuie depuse pana in data de 15 sept.
Mai este valabil art. 6 (1) din decretul 92/1976 prin care ,,Modificarile intervenite in executarea contractului de munca, dupa intocmirea carnetului de munca, se inscriu in acesta in termen de 15 zile de la data producerii lor"?
Chiar daca inspectorul ITM este in CO, ii tine cineva locul ... incercati sa luati legatura cu seful de birou sau chiar cu inspectorul sef pentru a va rezolva mai rapid aceasta situatie.
p.s.
Este vorba despre ASTRA Societate de asigurare - reasigurare SA ?