cu scuzele de rigoare in cazul in care mai exista un topic deschis pe aceasta tema :
Doresc sa infiintez pfa - prestari servicii la domiciliul clientului - as dori sa intreb ce documente sunt obligatorii la infiintare si cum procedez daca pe adresa respectiva mai este sediul social al unei alte firme.
eram si eu curios....:( ce documentatii ....eu am o diploma atestata de Guvern, MM si MECT in domeniul Public Relation, ca PR Officer in urma unui training acreditat......o pot folosi ca sa infiinzez PFA - ul? si contabilitatea cine o sa o faca?
PENTRU INFIINTAREA UNUI PFA ITI TREBUIE URMATOARELE ACTE:
1- CONTRACT DE INCHIRIERE PENTRU SEDIUL SOCIAL AL PFA INREGISTRAT LA ORGANUL FISCAL TERITORIAL
2- CAZIER JUDICIAR
3- CAZIER FISCAL DE LA DGFP. LOCAL SAU AFP LOCAL
4- COPIE ACTE STUDII(CARTE DE MUNCA , DIPLOMA IN ORIGINAL SI COPIE)
5- COPIE C.I SAU B.I.
6- COPIE CERTIFICAT DE NASTERE
7 - TAXE IN SUMA DE 200-300 LEI (ACEASTEA DEPIND DE OBIECTUL DE ACTIVITATE PE CARE VREI SA-L PRESTEZI SI DE TAXELE STABILITE PRIN HOTARARE DE CATRE PRIMARIA RESPECTIVA)
ACTELE SE DEPUN LA SERVICIUL SPECIALIZAT DIN CADRUL PRIMARIEI DE SECTOR SAU A ORASULUI ORI COMUNEI PE RAZA CAREIA DOMICILIEZI.
AICI VEI COMPLETA O SERIE DE ACTE(CERERE DE INREGISTRARE PFA., CERERE REZERVARE NUME ,DECLARATII, ETC.)
TOT DE AICI VEI RIDICA IN CEL MULT 2-3 SAPTAMANI ACTELE DE INFIINTARE A PFA.
CAT DESPRE INTRAREA IN LEGALITATE, PROCEDEZI ASTFEL:
-CU COPII DE PE B.I. SAU C.I., AUTORIZATIA SI CERTIFICATUL DE INMATRICULARE, COPIE CONTRACT SEDIU FIRMA TE DUCI LA AFP LOCAL UNDE ESTI ARONDAT . AICI VEI COMPL ETA O DECLARATIE ANUALA DE VENIT SAU IN FUNCTIE DE OBIECTUL DE ACTIVITATE TI SE VA SPUNE DACA URMEAZA SA TI SE STABILEASCA UN IMPOZIT IN MOD REAL SAU LA NORMA DE VENIT.
SUCCES.
Control fiscal
livia77
Buna seara ! am si eu anumite nelamuriri ,1. am un PFA deschis din 2007 si nu am facut nici un control la acte la ANF , ce pot sa fac ? 2. in anul 2008 am ... (vezi toată discuția)