Deoarece ati spus ca aveti, deja, firma, primele demersuri le veti face catre primaria locala.
De la o primarie la alta, structura dosarelor poate sa difere usor, dar, in linii mari, lucrurile stau cam asa:
1) Demersuri de obtinere a unui AVIZ de amplasament din partea Serviciului de Urbanism al primariei.
2) Demersuri pentru obtinerea AVIZULUI de functionare pe domeniul public (amplasament stradal). Se intocmeste un mic dosar, ce va contine si AVIZUL de amplasament.
3) Inregistrarea punctului de lucru la Registrul Comertului.
4) Demersuri de autorizare la DSV-SA.
Bineinteles, mai sunt o serie de alte elemente, dar cele de mai sus sunt reperele cele mai importante.
Cerere de inregistrare la registrul comertului, declaratie model 2 sau 3 dupa caz in conformitate cu Legea nr. 359/2004 prin care autorizati codul 5610 ( in afara sediului social/profesional) punctul 4.3.4 din formular. In urma depunerii certificatului constatator de autorizare va deplasati la primarie pentru a obtine autorizatia de functionare.
In principiu, impreuna cu AVIZUL de functionare, veti semna si un contract pentru ocuparea domeniului public si veti plati o suma in functie de suprafata ocupata.
Tot in pricipiu, veti folosi respectivul contract pentru inregistrarea unui punct de lucru, astfel ca NU veti autoriza activitatea prevazuta la codul 5610 ca fiind desfasurata in afara sediului... (punctul 4.3.4. din formular), ci la punctul 4.3.2. din formular, unde veti trece adresa sediului secundar, conform contractului incheiat cu primaria.
Probabil ca situatia difera usor de la o autoritate locala la alta, dar in demersurile pe care le-am efectuat pana acum catre primariile de sector din Bucuresti si unele primarii din jud Ilfov, lucrurile au stat asa cum le-am descris mai sus.