Buna ziua!
Tocmai am schimbat sediul social al firmei dintr-un sector in altul (Onrc).
In urma acestei schimbari, ce mai am de facut la Administratia Finaciara ?
Formularele 010 sau 050 ? sau ambele ? sau altecva ?
Multumesc anticipat.
In cazul in care vorbim despre societate comerciala, va adresati Administratiei financiare in raza teritoriala a careia ati avut sediul social, cu declaratia 010 insotita de copie dupa mentiunea ORC + certificat de atestare fiscala. Declaratia 010 o veti completa la rubricile "scoatere din evidenta"
Ulterior, va adresati Administratiei financiare in raza teritoriala a careia aveti noul sediu secundar, cu declaratia 010 (completata la rubricile "luare in evidenta"), mentiunea ORC, act constitutiv reactualizat, CUI, contract spatiu (etc.)
parca as merge pe:
050 Cerere de înregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului (OMFP 262/2007)
Formular 050 - Cererea se depune în cazul în care domiciliul fiscal este diferit de domiciliul sau sediul social, ori în cazul în care contribuabilul îşi schimbă domiciliul fiscal declarat anterior. Se depune la organul fiscal în a cărui rază teritorială se află noul domiciliu fiscal şi va fi însoţită de documente care să facă dovada deţinerii sau ocupării legale a spaţiului pentru noul domiciliu fiscal. Se completează într-un singur exemplar