Am facut azi o notificare catre BCR in care mi-am exprimat nemultumirea in legatura cu actul aditional la un contract de credit si faptul ca nu sunt de acord cu acest act aditional ( actul l-am ridicat pe data de 13.09 de la BCR, ducandu-ma cu alte treburi la banca, neprimind inainte nicio informare referitor la acest act ; marja fixa de 9.26 pp nu mi se pare calculata corect ; in legatura cu DAE (11,68%) niciun consultant de credite din BCR nu a putut sa-mi explice care sunt costurile adiacente ce intra in compozitia DAE). Atat notificarea cat si actul aditional au numar dat la registratura BCR. Care ar fi urmatorii pasi in relatia cu BCR-ul?La ce ar trebui sa ma astept cand vine raspunsul BCR-ului???
Urmatorii pasi ar fi, in mare:
1. dupa primirea raspunsului, va declarati sau nu multumit de cuprinsiuullui. Daca sunteti multumit mergeti si semnati actul aditional conform cu acordul ambelor parti/putin probabil...dar nu imposibil :). Daca nu sunteti multumit sau nu primiti niciun raspuns in termenul dat in notificare, treceti la pasul 2
2. Faceti o plangere pe care o trimiteti ANPC si in care aratati motivele pentru care considerati ca actul propus incalca prevederile OUG 50/2010 cat si ale legislatiei in vigoare privind protectia consumatorului (Legea 193/2000 actualizata si republicata privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si clienti, Legea 296/2004 actualizata si republicata - codul consumatorului)
3. Daca rezultatele acestei sesizari nu au efectele dorite (ceea ce este foarte posibil :(), actionati banca in instanta de judecata. Este bine daca va grupati mai multi clienti nemultumiti, cu probleme asemanatoare si angajati un avocat specializat in domeniu.
Succes!
Oug 50/2010
adytz_1979
Buna ziua,
Am nevoie de ajutor,deoarece mai sunt vreo doua zile pana la data limita si nu vreau sa le dau satisfactie celor de la Alpha,semnand actul ... (vezi toată discuția)