CE ACTIUNI POT INTREPRINDE IMPOTRIVA UNUI ANGAJAT CARE A FURAT INFORMATII DIN FIRMA? INCA NU-MI DAU SEAMA DE DIMENSIUNEA PIERDERILOR, DEOCAMDATA AM DESCOPERIT CA PE TIMPUL SI BANII FIRMEI, IN TIMPUL PROGRAMULUI SI DE PE CALCULATORUL + FAXUL FIRMEI, A FURAT PUR SI SIMPLU FORMULARELE DE OFERTE ALE FIRMEI, SI-A PUS PROPRIUL ANTET AL FIRMEI SALE DE ACASA PE ELE SI LE-A TRIMIS CATRE CLIENTI AI SAI CONTACTATI PROBABIL TOT IN TIMPUL PROGRAMULUI... ESENTIALUL ESTE CA A UTILIZAT MIJLOACELE, TIMPUL SI ACUMULARILE INTELECTUALE ALE FIRMEI LA CARE ERA ANGAJAT, PENTRU A OBTINE FOLOASE PENTRU FIRMA SA PROPRIE DE ACASA SI MA INTERESEAZA CE ACTIUNI POT INTRPRINDE IMPOTRIVA UNUI ASTFEL DE ANGAJAT? SUBLINIEZ CA AM INCHEIAT RAPORTURILE DE COLABORARE CU EL DE 2 SAPTAMANI.
In primul rand trebuie sa va ganditi cum puteti proba ca informatiile v-au fost furate de angajat si ca acest furt v-a produs daune.
Mai mult daca in baza CIM, ROI si a fisei postului i se interzicea expres scoaterea anumitor informatii din firma sau folosirea acestora aveti mai multe sanse.
Cel mai greu este insa sa probati ca o anumita persoana a facut acel furt.