buna seara,
imi poate spune cineva ce acte imi trebuie ptr infiintarea unui nou pct de lucru. Daca depozitul pe care il inchiriez este format din 2 camere si una este deja data unei alte societati trebuie specificat in contractul de comodat?
Contractul de comodat trebuie facut la notar? Cum procedez? trebuie inreg la administratia financiara locala ?
Cand am infiintat firma pe sediu am tot contract de comodat numai ca adm financiara locala nu mi l-a primit pana ce nu l-am facut la notar. Este corect?
Deschiderea unui punct de lucru se realizeaza prin introducerea si inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului .
Acte necesare:
Copie Contract Spatiu - al locatiei in care se va afla punctul de lucru (cu datele de identificare ale proprietarilor)
In situatia in care veti inchiria un imobil, de la o persoana fizica, pentru punctul de lucru, este necesar Contractul de inchiriere vizat de catre Administratia Finantelor Publice. Daca inchiriati de la o persoana juridica, este nevoie si de o copie a titlului de proprietate sau de administrare a respectivului imobil
Este necesara prezenta asociatului/asociatilor, a stampilei societatii si copii ale tuturor actelor societatii .
Dosarul se va completa cu Hotararea Adunarii Generale, Act Aditional/Decizie Asociat Unic, Delegatie , Contractul de Comodat, daca este cazul .
Da ,contractul de comodat se incheie la notariat.
Contractul de comodat nu este un contract solemn, deci se incheie sub semnatura privata. (ca o paranteza, si donatia este un contract gratuit, dar se face prin act autentic...)
La ORC Bucuresti am dus la viata mea peste 100 de contracte de comodat, niciunul incheiat la notar....toate sub semnatura privata.
Contract de comodat
taie
Buna ziua,
Am o nelamurire: o persoana fizica detine un spatiu, proprietatea sa ,pentru activitate comerciala.Aceasta persoana are o societate comerciala si ... (vezi toată discuția)