avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 796 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... intrerupere contract pe perioada determinata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

intrerupere contract pe perioada determinata

Buna ziua,
Sunt asistenta medicala si sunt angajata pe perioada determinata astfel:aug 2006 _iunie 2008 doua contracte:iunie 2008 -febr 2010 concediu de crestere al copilului:1febr 2010-30 sept 2010 al treilea contract la acelasi spital.
In conditiile in care contractele de munca pe per. nedeterminata sunt blocate,in ce conditii pot prelungi contractul de munca pe perioada determinata cu acelasi angajator?
Dupa 3 contracte este obligatoriu sa se faca o pauza si daca da pe ce perioada?
va multumesc
Cel mai recent răspuns: citta2 , utilizator 10:16, 29 Septembrie 2010
Buna ziua !
1.Contractele pe perioada determinata sunt incheiate de regula pe un an sau pe o perioada anume, determinata de rationamentele si interesul angajatorului( existenta unei sectii pentru un timp determinat, desfiintarea unei sucursale sau sectii, pe perioada locului ramas vacant ca urmare a unei suspendari a altui angajat, etc.) .
2. Avand in vedere prevederile codului muncii, puteti prelungi contractului in momentul in care vechiul contract ajunge la termen.
3. Nu stiu de unde ati venit cu acest numar de 3, in schimb va pot spune ca puteti incheia un numar nelimitat de astfel de contracte , cu respectarea conditiilor de validitate a contractelor prevazute de lege.
Cu stima !