Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua, As dori sa stiu cum as putea sa fiu despagubita si care ar fi suma de catre CN Posta Romana, in urma pierderii unei trimieri postale cu AR.
Multumesc foarte mult pentru raspuns.
Conform propriei proceduri de solutionare a reclamatiilor, Posta Romana despagubeste cu de 10 ori valoarea tarifului incasat pt trimiterea postala cu AR.
Pentru aceasta trebuie sa introduceti reclamatia in termen de 6 luni de la data introducerii trimiterii in circuitul postal ( data prezentarii).
In cazul in care doriti o actiune in justitie, trebuie sa demonstrati existenta unui prejudiciu.
Cred ca daca i-as da in judecata prejudiciul ar fi mult mai mare si nu stiu daca merita efortul. Oricum angajatii Postei Romane sunt extrem de aroganti si indolenti atunci cand le adresezi o intrebare sau ceri mai multe explicatii, nu mai spun ca atunci cand te afli la ghiseu abia se misca si se formeaza cozi, la care eu personal am stat si cate 3 sferturi de ora ca sa depun acel plic. Iar acum sa aflu ca mi l-au si pierdut. Oricum, serviciile lasa de dorit, asa angajati, asa servicii. Sunt foarte revoltata din acest motiv.
dar nu as putea sa-i dau in judecata pentru prejudicii morale? Nu mi se pare normal sa ma puna pe drumuri si sa cheltui bani pe telefoane sa sun la OP de la care am trimis plicul si sa mi se raspunda atat de urat de fiecare data, ba ca nu nu e diriginta, cu toate ca era in timpul programului de lucru, ba ca n-am ce sa discut decat cu diriginta personal, am trimis fax-uri, am fost personal acolo si de 3 saptamani nu am obtinut decat un singur raspuns, si anume ca plicul s-a pierdut.