avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1148 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Ajutor-pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Ajutor-pensie alimentara

Am 18 ani sunt eleva in clasa a 12-a la liceu si doresc sa imi continui studiile.Parinti mei sunt divortati,locuiesc cu mama dar nu primesc nici un ban de la tatal meu care nu imi da nici un semn de viata.Mama nu vrea sa faca nimica pentru a imi capata drepturile de frica lui(mama e pensionata si are o pensie infima).Cand au facut divortul mama a primit drept de pensie alimentara pentru mine dar fiind prin 94 sumele nu mai sujnt valabile(era pensia cum ar venii 100 lei vechi din cate tin minte) ceva absurd .Cum pot sa fac rost de aceste drepturi la cine pot apela.Va rog din suflet cine poate sa imi zica si/sau sa ma sprijine,vreau sa imi primesc banii inapoi si pentru perioada in care am fost minora si din cate stiu tatal trebuie sa imi plateasca pensie alimentara atata timp cat urmez studii.Astept urgent un raspuns!
=D>Te felicit pentru initiativa. Sint si eu o mama divortata si ma lupt pentru a obtine drepturile fiului meu.