avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1926 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Restituire impozit...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Restituire impozit...

Buna ziua! am si eu o nelamurire: sotul meu si-a deschis un pfa in domeniul soft-ware din august si la inregistrarea lui a trebuit sa estimam un venit pentru 2010 pentru care sa platim impozitul de 16%...eu sunt insarcinata si am decis ca sa ramana el in concediu de crestere copil deoarece eu sunt studenta si sa stea el cu bebe cat sunt eu la cursuri! el lucreaza in cadrul armatei si inca nu suntem 100% siguri ca o sa se ia in considerare si veniturile realizate din pfa ca el trebuie sa depuna dosarul la servici si cei de pe acolo nu s-au mai confruntat cu astfel de cazuri! in cazul in care nu o sa se ia in considerare aceste venituri la suspendarea activitatii pfa-ului si chiar pe declaratia aia cu veniturile pe 2010 am putea declara venit 0 cu mentiunea ca nu s-au taiat chitante, facturi...si s-ar putea sa ni se restituie impozitul de 16% platit pentru venitul estimat? o sa trebuiasca sa facem ceva cerere?multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ContSters171864 , utilizator 17:55, 10 Octombrie 2010
in primul rand din cate stiu eu sotul nu avea voie sa deschida PFA daca este in cadrul armatei asa ca nu cred ca o sa se cumuleze veniturile.
mai intai sa citeasca statultul sa vada daca avea voie sa infiinteze acel PFA.
Pai au fost discutii de genul doar ca am sunat pe la mapn si ni s-a confirmat ca pfa-ul in cadrul soft-ware ar fi ok...doar cele in cadrul comertului sau cele care ar avea vreo legatura cu functia detinuta in cadrul armatei ar fi interzise...de asta multi di cadru nu indraznesc sa-si deschida...si de aici si problema ca nu sau mai confruntat cu astfel de cazuri desi sunt multi care au intrat in concediu crestere copil dar doar cu venitul realizat din salariu!