avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 617 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Voluntar - Practica profesionala
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Voluntar - Practica profesionala

Buna ziua
As dori sa stiu daca ce acte trebuie incheiate intre mine si asa-zisul angajator daca doresc sa lucrez ca voluntar (adica fara bani) in scopul dobandirii cunostiintelor necesare pentru un post de contabil. Nu vreau de cat sa fac voluntariat cateva luni, cat imi ia sa invat un program de contabilitate, dar practica profesionala este prevazuta abia in anul 2 de la master (eu fiind in primul an)

Persoana care ar dori sa lucrez cateva luni ca voluntar este de acord... de fapt el mi-a propus, iar dupa ce invat programul m-ar putea angaja.

As vrea sa stiu daca se poate sa fac practica profesionala inainte de data programata de facultate si daca da, ce acte mi-ar trebui de la facultate ca, in cazul unui control, inspectorii sa nu creada ca muncesc la negru

Va multmuesc anticipat ;)
Ultima modificare: Joi, 14 Octombrie 2010
ContSters161855, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:42, 19 Februarie 2011
chiar sunt curios si eu ce raspunsuri veti primi...
ma gandesc la un contract intre dumneavoastra si societate..din care sa reiasa...ca lucrati ca voluntar...de la facultate nu va sunt necesare//...ca..poti lucra ca si voluntar si daca nu mai esti student sau masterand
am vorbit cu un jurist si mi-a spus ca doar la ONG-uri se poate lucra ca voluntar, iar la organizatii care urmaresc obtinerea de profit nu se poate lucra pe baza de contract de voluntariat ;)