In HG 996/2010, norme metodologice, OUG 5/2003 actualizata 2010 nu se stipuleaza ca ar trebui si acte doveditoare referitor la anexa nr 3 respectiv de la fisc sau declaratie notariala ce vor fi anexate la dosar decat ca
"cererea si declaratia pe proprie raspundere sunt insotite de documente doveditoare privind componenta familiei si veniturile realizate de membrii acesteia."
Deci intrebarea mea este :sunt necesare documentele doveditoare ca solicitantii nu sunt posesorii ai vreunuia din punctele din anexa 3?.
Pun aceasta intrebare deorece am gasit articole ce scriu despre ACTELE NECESARE PENTRU DOSAR AJUTOR DE caldura
- DOSAR CU SINA;
- COPII CERTIFICATE DE NASTERE PENTRU COPIII SUB 14 ANI;
- COPII BULETINE PENTRU PERSOANELE PESTE 14 ANI;
- COPIE CERTIFICAT DE CASATORIE;
- ADEVERINTA DE SALARIAT (SALARIUL NET PE ULTIMA LUNA);
- CUPON PENSIE PE ULTIMA LUNA (DUPA CAZ);
- CUPON SOMAJ (PENTRU SOMERI);
- ADEVERINTA DE LA FISC;
- DECLARATIE NOTARIALA DIN CARE SA REIASA CA NICI UN MEMBRU AL FAMILIEI NU ARE DEPOZITE BANCARE DE PESTE 3000 LEI SI ALTE VENITURI IN AFARA CELOR DECLARATE IN CEREREA PENTRU ACORDAREA AJUTORULUI DE INCALZIRE.
Multumesc mult !
Daca sunteti un potential beneficiar al ajutorului de caldura interesati-va la administratorul dv. daca au venit formularele de Declaratie pe proprie raspundere si tot atunci veti afla si daca e necesar sa aduceti ceva acte doveditoare.
Admin nu are de unde sa stie ce acte doveditoare trebuie pentru fiecare potential beneficiar de ajutor, mai ales ca aceste declaratii se dau pe proprie raspundere, atunci unde mai este confidentialitatea veniturilor fiecarui locatar.
Sa nu uitam ca admin nu are contract de executie cu fiecare proprietar, el are cu asoc si conform HG documentatia se preda individual sau prin asociatie ( pres este reprezentantul ei in relatia cu tertii).
Tot in HG observam ca formularul, declaratiile pe proprie raspundere si celelalte informatii despre venituri se dau in fata unor persoane abilitate prin lege sa aiba acces la ele, nu in fata admin.
Deci trebuie mers la primarie si aflat individual, deoarece fiecare are tabieturile ei, una cere dosar, alta o sacosa de acte, una cera viza notarului, alta zice conform cu originalul.
In Bucuresti formularele sunt primite de catre administratori (1 sau 2 exemplare care apoi se copiaza xerox in functie de necesitati) de la RADET, impreuna cu fluturasul in care primaria da instructiuni despre ce acte doveditoare doreste alaturate fiecarei declaratii, administratorul le distribuie locatarilor care se stiu in situatia de a primi aceste ajutoare.
Apoi administratorul strange teanc toate aceste declaratii (impreuna, daca e necesar si primaria o cere, cu actele respective) si le depune la RADET.
Cu alte cuvinte RADET intermediaza aceasta relatie asociatii - primarie pentru degajarea spatiului din primarie si evitarea aglomeratiei la depunerea acestor declaratii.
Si intr-adevar lucrurile merg extraordinar de fluent si fara eforturi inutile din partea nimanui. Elegant si la obiect!
Elga ,si in Bucuresti,sunt practici distincte,conditionate de interesul presedintelui/
administratorului,care din comoditate sau nestiinta nu se complica /implica in analizarea fiecarei situatii in parte,intelegand mai comod sa refuze cererea
Multumesc pentru raspuns la toata lumea.
Ynocentta as vrea sa te intreb cum poate un administrator sau un presedinte sa refuze cererea chiar si din comoditate sau nestiinta.. ei sunt in masura sa le aprobe???
:sorry:
o seara buna tuturor
Ajutor incalzire
gabriolet
Locuiesc singur intr-un apartament, detinut de mama mea, care mai detine o locuinta, locuinta ei de domiciliu. Mama nu are domiciliul la apartamentul unde ... (vezi toată discuția)
Subventie caldura !
chriss08
Buna ziua/seara, doresc sa adresez si eu o intrebare celor competenti in domeniul acesta.
Locuiesc intr-un apartament in constanta al unei rude si astazi am ... (vezi toată discuția)