Joi, 20 martie, are loc evenimentul: Impozitul minim global de 15%: Cadrul de implementare a Directivei Pillar 2 în România. Participă →
legislatia acum cativa ani prevedea ca trebuia sa mergeti la finante sa anuntati eroarea.In prezent nu mai este nevoie de acest lucru,faceti o nota explicativa asa cum ati spus pe care o pastrati sa o puteti arata la un eventual control.
Buna ziua,
Am vrut sa scot un bon fiscal si , din graba, in loc sa apas pe TOTAL care inseamna primirea banilor in numerar, am apasat alta tasta care inseamna ca respectivul client imi va achita prin banca. Evident ca eu am incasat in numerar, iar clientul a fost amabil si mi-a lasat mie bonul fiscal ca sa vad cum corectez.
Ma gandesc sa nu mai scot inca un bon fiscal cu acelasi produs DAR cu plata in numerar , ci sa fac o nota explicativa in care sa specific faptul ca banii pentru produsul vandut s-au incasat in numerar, si este greseala mea ca pe bon apare ca se vor in casa prin banca.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat ca nu am mai gresit pana acum astfel ! (Despre corectarea inregistrarii gresite a pretului sau a cantitatii am mai gasit informatii , dar despre greseala facuta de mine nu am gasit nimic).
Va multumesc anticipat pentru ajutor!