ririana a scris:
Buna ziua,
Am vrut sa scot un bon fiscal si , din graba, in loc sa apas pe TOTAL care inseamna primirea banilor in numerar, am apasat alta tasta care inseamna ca respectivul client imi va achita prin banca. Evident ca eu am incasat in numerar, iar clientul a fost amabil si mi-a lasat mie bonul fiscal ca sa vad cum corectez.
Ma gandesc sa nu mai scot inca un bon fiscal cu acelasi produs DAR cu plata in numerar , ci sa fac o nota explicativa in care sa specific faptul ca banii pentru produsul vandut s-au incasat in numerar, si este greseala mea ca pe bon apare ca se vor in casa prin banca.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat ca nu am mai gresit pana acum astfel ! (Despre corectarea inregistrarii gresite a pretului sau a cantitatii am mai gasit informatii , dar despre greseala facuta de mine nu am gasit nimic).
Va multumesc anticipat pentru ajutor!
art.36 din Normele met. de aplicare a OG 28/1999, aprobate prin HG 479/18.04.03, republicata in M.Oficial 348/25.04.05, pentru corectarea sau anularea inregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal utilizatorul intocmeste un dosar care va cuprinde:
-sesizarea scrisa a persoanei care a efectuat gresit operatiunea,cu precizarea motivatiei de corectare sau de anulare a acesteia, precum si numarul de ordine al bonului fiscal de corectat, a orei si minutului emiterii acestuia,
-decizia scrisa de aprobare a corectarii operatiunii gresit efectuate, emisa de persoana care raspunde de gestionarea patrimoniului societatii,
-copie de pe nota sau notele de receptie intocmite de la ultima inventariere pina la zi, prin care a fost stabilit pretul cu amanuntul al produsului sau produselor inregistrate gresit in aparatul de marcat
-nota de contabilitatecare reflecta operatiunea efectuata.