Buna,
Va rog mult sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns asupra urmatoarei chestiuni:- am tastat pe casa de marcat un bon fiscal ca fiind incasat numerar, dar clientul mi-a achitat cu card-ul si trebuia sa tastez bonul cu optiunea CARD. In graba, am uitat sa tastez optiunea CARD si atunci am scos un bon normal ca si cum as fi primit banii fizic (cash). Mi-am dat seama de aceasta greseala abea seara cand am scos raportul zilnic si am vazut ca nu coincid sumele incasate cu card-ul de la raportul zilnic POS cu cel de la casa de marcat. Ce se mai poate face in aceasta situatie? Deci pe langa ca am dat bon gresit clientului, bon pe care nu il mai am, am scos si raportul zilnic care e tot gresit din moment ce nu coincide suma cu celalat raport zilnic... In speranta ca am explicat astfel incat sa ma intelegeti, va rog mult sa ma ajutati si va multumesc.
Ce e platit cu cardul este ok.. dar faceti un PV batut bon gresit la casa de marcat ,se aproba si contabila stie cum sa fac inregistrarile va atasez un model
Proces Verbal nr?
Încheiat azi ?.
Subsemnata(ul), ??._, angajat in funcţia de_.............................................
Sesizez faptul ca azi_...............la marcarea bonului cu numărul_..........emis la (ora si minutul)_........................_ la departamentul_.........__in casa de marcat fiscala am tastat eronat suma de ???.. reprezentând _____________________
S-a întocmit prezentul proces verbal in 2 exemplare
Semnatura
DECIZIE
Nr? din_..........
Subsemnatul??. in calitate de administrator la S.C._......................... Localitatea__................................._ Nr. ORC _J?/?./?? CUI__.............................
Având in vedere Procesul Verbal nr._...din ????._ privind corectarea sau anularea înregistrării unei operaţiuni după emiterea bonului fiscal.
Decide următoarele:
Se aproba anularea înregistrării operaţiunii menţionate in Procesul verbal nr._..............
Aceasta operaţiunea greşita se va înregistra in contabilitate
Administrator,
Pentru corectarea sau anularea înregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal utilizatorul întocmeste un dosar care va cuprinde:
a)sesizarea scrisa a persoanei care a efectuat gresit operatiunea, cu precizarea motivatiei de corectare sau de anulare a acesteia, precum si a numarului de ordine al bonului fiscal de corectat, a orei si minutului emiterii acestuia;
b)decizia scrisa de aprobare a corectarii operatiunii gresit efectuate, emisa de directorul financiar-contabil, contabilul-sef sau de alta persoana care raspunde de gestionarea patrimoniului unitatii;
c)copie de pe nota sau notele de receptie si constatare de diferente, întocmite de la ultima inventariere pâna la zi, prin care a fost stabilit pretul cu amanuntul al produsului sau produselor înregistrate gresit în aparatul de marcat electronic fiscal;
d)nota de contabilitate care reflecta operatiunea efectuata.
Emitere bon fiscal
magda2015
Bon fiscal marcat ca fiind incasat numerar, dar care a fost incasat prin POS (cu card-ul)
- norma metodologica fiscala , nota contabila sau alte documente ce ... (vezi toată discuția)